برنامه های حوزه نماز، پژوهش محور باشد
کد خبر: 3791843
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۹
فدائی:

برنامه های حوزه نماز، پژوهش محور باشد

گروه اجتماعی - استاندار کرمان گفت: در حوزه نماز باید بر اساس اقدامات پژوهشی به سمت برنامه‌های تأثیرگذارتر حرکت کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، محمدجواد فدائی، استاندار کرمان دیروز چهارشنبه، 1 اسفند در شورای اقامه نماز استان کرمان با اعلام این مطلب افزود: بخشی از اقدامات فرهنگی در دستگاه‌های اجرائی بر مبنای یک برنامه مداوم قابلیت انجام دارد و برای اجرای برنامه‌های ویژه و تخصصی‌تر باید اعتبارات جداگانه‌ای در نظر گرفته شود.
وی بر سنجش میزان اثرگذاری برنامه‌های صدا و سیما تأکید کرد و ضمن اشاره به این مطلب که بر مبنای نتایج این نظرسنجی می‌توان برنامه‌ریزی‌های بعدی را انجام داد، تصریح کرد: در جلسه شورای اقامه نماز استان کرمان مصوب شد که با مشارکت شهرداری، حوزه هنری و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پارک‌های مادر و شورا، دو نمایشگاه آثار هنری مربوط به حوزه نماز برگزار شود.
استاندار کرمان بیان کرد: در این جلسه همچنین مقرر شد گزارشی درباره مدارس فاقد نماز خانه تدوین شود و ظرفیت خیران نیز در این حوزه مورد استفاده بیشتری قرار گیرد.
احمد علیرمضانی، مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان نیز در این جلسه گفت: با فعالیت چهار واحد صداوسیما و فضای مجازی از فرودین‌ماه سال جاری تا پایان بهمن ماه 24 هزار و 174 دقیقه برنامه در صداوسیما و260 ویدئو کلیپ، 235 پادکست و 130 قطعه عکس نوشته نیز در درباره نماز در فضای مجازی کار شده است.
وی بیان کرد: در رادیو 320 خبر و در تلویزیون 540 خبر درباره موضوع نماز از شبکه صداوسیمای کرمان پخش شده است.
مدیرکل صداوسیمای مرکز کرمان به تهیه طرح مستند مساجد نیز اشاره کرد و ادامه داد: این طرح با تلاش صداوسیما و سرمایه‌گذاری بخش‌های غیردولتی و خصوصی سرعت می‌یابد.
انتهای پیام

captcha