مهلت ارسال اثر به کنگره سلمان فارسی تمدید شد/ اردیبهشت ۹۸؛ زمان برگزاری کنگره
کد خبر: 3791891
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۵

مهلت ارسال اثر به کنگره سلمان فارسی تمدید شد/ اردیبهشت ۹۸؛ زمان برگزاری کنگره

گروه اجتماعی ـ مهلت ارسال اثر به دومین کنگره سلمان فارسی با هدف تکریم شخصیت صحابی رسول خدا(ص) و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ایران تا ۲۰ فروردین ۹۸ تمدید شد.

مهلت ارسال اثر به کنگره سلمان فارسی تمدید شد

به گزارش ایکنا از خوزستان، دی ماه امسال، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز فراخوانی با موضوع سلمان فارسی در بخش‌های مقاله نویسی، شعر و داستان کوتاه منتشر کرد. این کنگره با هدف تکریم شخصیت صحابی رسول خدا(ص) و اعتلای فرهنگ و هنر اسلامی ایران برنامه ریزی شده است.

تاریخ برگزاری این کنگره 22 اسفند سال 97 اعلام شده بود که این زمان به چهارم اردیبهشت سال 98 تغییر یافت. پیرو آن مهلت ارسال اثر به این کنگره نیز تا 20 فروردین ماه تمدید شد.

براساس فراخوان اعلام شده، موضوعات در بخش مقاله‌نویسی شامل: رامهرمز، زادگاه سلمان فارسی، سلمان فارسی در قرآن و کلام معصومین، سلمان فارسی در نگاه مورخین و علمای شیعه و سنی، نقش سلمان در فتوحات و اعتلای جامعه اسلامی، ولایت‌مداری سلمان فارسی، سلمان فارسی قبل از اسلام و بررسی تفسیر و تحلیل حدیث نبوی «سلمان منا اهل‌البیت» است.

لازم به ذکر است، مقالات باید در یک چارچوب علمی شامل چکیده، کلیدواژه، مقدمه، متن اصلی و نتیجه گیری و منابع، تنظیم شده در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin 14 و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

در رشته شعر، آثار در دو بخش کلاسیک و سپید پذیرفته می‌شود. هر شاعر می‌تواند در هر بخش 3 اثر با موضوع سلمان فارسی ارسال کند. اشعار در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin 14 و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

در رشته داستان کوتاه نیز، داستان‌های کوتاه ارسالی حداکثر تا 1200 کلمه با موضوع زندگی نامه سلمان فارسی و رامهرمز در قالب یک حلقه CD با فونت Bnazanin 14 و به صورت پرینت شده به دبیرخانه کنگره ارسال شود.

آخرین مهلت ارسال آثار در همه بخش‌ها 15 اسفند سال 97 و تاریخ برگزاری کنگره 22 اسفند سال 97 است. علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه رامهرمز، میدان ارشاد، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رامهرمز ارسال کنند. علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن 43524085 و 43523091 تماس حاصل کنند.

انتهای پیام

captcha