زمان ارسال آثار به جشنواره شعر «وطن من» تمدید شد
کد خبر: 3791913
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۶

زمان ارسال آثار به جشنواره شعر «وطن من» تمدید شد

گروه فرهنگی ــ معاون امور فرهنگی و رسانه‌ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از تمدید زمان ارسال آثار ادبی به جشنواره شعر «وطن من» خبر داد.

زمان ارسال آثار به جشنواره شعر وطن من تمدید شد

حسین جعفری قهدریجانی، معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: به‌دلیل استقبال مخاطبان وهمچنین به علت حجم وسیع برنامه ها در پایان سال مهلت ارسال آثار به این جشنواره شعر تمدید شد.
وی اضافه کرد: شاعران استان‌های البرز، مرکزی، مازندران، تهران و قزوین می‌توانند آثار خود را به دفتر شعر و ادب، ایمیل جشنواره به نشانی  sherevatanalborz@gmail.com و یا از طریق شبکه‌های مجازی با شماره تماس 09034891483 آثار خود را ارسال کنند.
جعفری قهدریجانی گفت: مهلت ارسال آثار تا 16 اسفند ماه تمدید شد و مراسم پایانی نیز 22 اسفند 1397 در سالن استاد سیروس اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز ساعت 16 برگزار می‌شود.
معاون امور فرهنگی و رسانه ای اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز بیان کرد: موضوع آثار جشنواره در دو بخش اصلی(ایران، انقلاب، دفاع مقدس) و بخش ویژه(شعر طنز) تعیین شده است.
جعفری قهدریجانی گفت: در هر دو بخش اصلی و جنبی شاعران می‌توانند آثار خود را به دو زبان فارسی و ترکی و درقالب‌های مورد دلخواه خود ارسال کنند.
انتهای پیام

captcha