خدمت به خانواده‌های شهدا از وظایف مهم مسئولان است
کد خبر: 3791924
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۷:۴۱

خدمت به خانواده‌های شهدا از وظایف مهم مسئولان است

گروه فرهنگی- مدیرکل بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری در دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران شهرستان لردگان گفت: عظمت و اقتدار نظام مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و ایثارگران و استقامت و شکیبایی خانواده‌های مکرم آن‌هاست، لذا پیگیری و توجه به امورات خانواده شهدا و جانبازان بایستی در اولویت کاری مسئولان باشد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، به نقل از خبرگزاری ایثار، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در سفر به شهرستان لردگان، ضمن دیدار با خانواده شهدا و ایثارگران از مراکز درمانی و داروخانه‌های طرف قرارداد بازدید کرد.
فریبرز نجفی ضمن آرزوی سلامتی و صحت روزافزون برای این عزیزان، گفت: یکی از مهم‌ترین وظایف بنیاد پیگیری روند خدمت‌رسانی پزشکی و درمانی مطلوب به ایثارگران است، زیرا با توجه به گذر زمان و افزایش سن والدین معزز شهدا و جانبازان و قشر ایثارگر، عوارض ناشی از صدمات جنگ به‌مرور خود را نشان داده و این امر باعث بروز مشکلات جسمی و ازکارافتادگی و در نهایت بستری شدن آنان خواهد شد.
وی اضافه کرد: تمام تلاش ما و همکاران در بنیاد شهید و امور ایثارگران حفظ سلامت جانبازان و خانواده شهدا و ایثارگران در سطح استان بوده و این خدمات در مقابل جهاد سربازان ولایت در دوران دفاع مقدس و سایر عرصه‌ها به چشم نخواهد آمد.
وی خدمت به خانواده‌های شهدا به‌عنوان یادگاران شهدا را از وظایف مسئولان برشمرد و افزود: عظمت و اقتدار نظام مرهون مجاهدت شهیدان، جانبازان و ایثارگران و استقامت و شکیبایی خانواده‌های مکرم آن‌هاست، لذا پیگیری و توجه به امورات خانواده شهدا و جانبازان بایستی در اولویت کاری مسئولان باشد.

انتهای پیام

captcha