انقلاب نیازمند یک رجعت به خدمت‌گزاری دهه ۶۰ است
کد خبر: 3791933
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

انقلاب نیازمند یک رجعت به خدمت‌گزاری دهه ۶۰ است

گروه فرهنگی ـ امام جمعه ملایر بیان کرد: این انقلاب امروز برای ثبات و ماندگاری خود نیازمند یک رجعت است رجعتی به معنویت، توکل، توسل، مسجدمحوری و خدمت‌گزاری دهه ۶۰ است.

انقلاب نیازمند یک رجعت استبه گزارش ایکنا از همدان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین، محمد‌باقر برقراری، امام جمعه ملایر، چهارشنبه، 1 اسفندماه در مراسم بزرگداشت شهدای تروریستی سیستان و بلوچستان، اظهار کرد: یاد شهدا، انقلاب را زنده و پویا نگه داشته است.
وی با بیان اینکه انقلابی که با خون شهدا گره خوده است بی‌شک جاودانه خواهد ماند، افزود: دشمن تمام تلاش خود را بر آن داشت تا انقلاب اسلامی به 40 سالگی خود نرسد اما علی رغم میل باطنی دشمن، این ملت سرافراز جشن 40 سالگی انقلاب خود را با حضور حداکثری در شرایط جوی نامناسب برگزار کرد.
‌برقراری با بیان اینکه ملت ایران در 22 بهمن، قدرت نظام و ملت خود را به رخ دشمن کشید ادامه داد: 22 بهمن روزی بود که دشمنان این مرز و بوم از دین اسلام و نظام دینی و انقلابی این ملت ناامید شدند.
وی اضافه کرد: از زمان شکل‌گیری انقلاب اسلامی دشمن به دنبال سرنگونی این نظام و انقلاب بوده است و در چند سال اخیر بیشترین تلاش را به کار بسته است تا این انقلاب به 40 سالگی خود نرسد که رئیس جمهور آمریکا نیز با اطمینان سخن از برگزاری جشن کریسمس در سال جدید در ایران می‌زند.
امام جمعه ملایر با بیان اینکه تاکنون سابقه نداشته است که رؤسای جمهور آمریکا تا این اندازه سخن از براندازی انقلاب و نظام اسلامی به میان آورند، ابراز کرد: اما خوی استکباری و ماهیت پلید دشمن همواره بر همگان آشکار بوده است.
وی ادامه داد: دشمن به خوبی می‌دانست که اگر انقلاب به 40 سالگی خود برسد دل‌های آزاده همه ملت‌های تشنه حقیقت و حاکمیت‌های مردمی و دینی را به معنای واقعی بیدار خواهد کرد لذا آمریکا در این میان برای عدم تحقق این امر هزینه بسیار کرده است.
‌برقراری با بیان اینکه حاکمان آمریکا همواره با کشتار میلیون‌های انسان و صرف هزینه‌های بسیاری به‌دنبال معرفی آمریکا خود به‌عنوان کدخدای جهان بوده‌اند، گفت: تمام تلاش‌ها هزینه‌های دشمن با پدیده کوثری انقلاب امام خمینی(ره) و راه‌پیمایی 22 بهمن سال 57 بر باد رفت.
امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه 22 بهمن 57، عظمت اسلام و قدرت مسلمین را به رخ دشمنان کشید، خاطرنشان کرد: شکلگیری انقلاب اسلامی دشمن را با نگرانی مهمی مواجه کرد که مانعی مهم بر سر آنها قرار گرفته است.
وی افزود: آن زمان که امام خمینی(ره) در 15 خرداد سال 42 و 43 قیام می‌کند دشمن پی به شخصیت مهم امام به‌عنوان زمینه ساز اصلی برای ظهور و حضور امام عصر(عج) می برد لذا امام را از مرکز حوزه علمیه قم به مرکز حوزه علیمه نجف انتقال می هد.
‌برقراری ابراز کرد: دشمن به خوبی می دانست که امام خمینی(ره) زمینه‌ساز ظهور منجی عالم بشریت از شهر نجف خواهد بود لذا با کنترل امام خمینی(ره) به‌دنبال یافتن رد پایی از امام عصر(عج) بودد که با زیرکی امام خمینی(ره) دشمن با شکست روبه‌رو شد.
امام جمعه ملایر اظهار کرد: با ورود امام خمینی(ره) به ایران و شکل‌گیری رسمی انقلاب اسلامی دشمن خود راشکست خورده می‌بیند لذا به دنبال نابودی این انقلاب می‌افتد که در این میان به فکر نابودی طوایف و قبایل مرزی، خلق غائله کرستان، گنبد، بابل، امل، راه اندازی جنگ تحمیلی و ... می‌افتد که در همه آنها با شکست مواجه می‌شود.
‌برقراری افزود: دشمن با شکست در نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود حال، بچه تروریست‌های خود را به منطقه فرستاده است در صورتی که نمی‌داند ایران، بزرگ‌تر از آن را در سال‌های 57 و 58 در کردستان با مبارزه علیه دموکرات‌ها و کومله‌ها پشت سر گذاشته است.
وی با بیان اینکه امام خمینی(ره) دیدبان تیزبین و امین انقلاب اسلامی بر همه امور تسلط داشته و پیش‌بینی‌های او همواره درست از آب درآمده است، گفت: همانگونه که امام(ره) پیش‌بینی کرده بود میان ایران و عراق اتحاد صورت خواهد گرفت که از این مهم اتفاقات مهمی روی خواهد داد که امروز شاهد اربعین مییلونی به عنوان یکی از دستاورد‌های این اتحاد هستیم.
امام جمعه ملایر با اشاره به اینکه امروز پرچم شهدا بالاست، اظهار کرد: شهدا مظهر قدرت و عزتند و همانگونه که امام خمینی(ره) فرمودند مزار شهدا دارالشفا عارفان، عاشقان و دلسوختگان خواهد بود این مهم امروز به زیبایی تحقق یافته است به گونه‌ای که مقتل شهدا در قالب اردوهای راهیان نور دارالشفا عاشقان شده است.
‌برقراری با بیان اینکه این کشور به برکت امام خمینی(ره) از سخت‌ترین سنگلاخ‌ها عبور کرده است عنوان کرد: پس از شکل گیری انقلاب و جنگ هشت ساله ایران و عراق، تمام امید دشمن از بین رفتن امام خمینی(ره) بود در صورتی که نمی‌دانست پس از امام (ره)، سکان کشور به دست رهبری فرزانه و حکیم افتاد که با حضور ایشان انقلاب اسلامی مسیر پیشرفت خود را با سرعت طی می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز به برکت انقلاب اسلامی مدافعان حرم علنا وارد سوریه و لبنان می شود افزود: امروز فاطمیون، زینبیون، علویون و مدافعان حرم ایران به برکت انقلاب اسلامی، مقام معظم رهبری و جوانان این ملت، پشت در بیت المقدس پا به زمین می کوبند و به دنبال تسخیر بیت المقدس هستند.
امام جمعه ملایر با بیان اینکه فرماندهی بعثت انقلاب، از آن دهه شصتی‌ها است ادامه داد: انقلاب اسلامی امروز به تکامل و بعثت خود رسیده است اما این نکته را نباید فراموش کرد که این انقلاب امروز برای ثبات و ماندگاری خود نیازمند یک رجعت است رجعتی به معنویت، توکل، توسل، مسجد محوری و خدمت‌گزاری دهه 60 است.
‌برقراری با بیان اینکه ما برای ادامه مسیر انقلاب به این بعثت و رجعت نیاز داشته و داریم، اظهار کرد: دشمن به ویژه آمریکا با شکست در نقشه‌ها و توطئه‌های شوم خود امروز گرانی، مشکلات اقتصادی، و تهاجم فرهنگی را بر این کشور تحمیل نموده است که هیچ گاه در این مسیر نیز موفق نخواهد شد.
انتهای پیام

captcha