نکوداشت چهار نامزد جایزه «آسترید لیندگرن» در کانون
کد خبر: 3791935
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۵

نکوداشت چهار نامزد جایزه «آسترید لیندگرن» در کانون

گروه ادب ــ چهار نامزد دریافت جایزه جهانی آسترید لیندگرن در آیین‌های جداگانه‌ی طی روز‌های ۵ تا ۸ اسفند‌ماه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان تجلیل می‌شوند.

نکوداشت چهار نامزد جایزه آستریدلیندگرن در کانونبه گزارش ایکنا به نقل از اداره‌کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، در این نکوداشت‌ها قرار است از علی‌اصغر سیدآبادی، فرهاد حسن‌زاده، جمشید خانیان و هوشنگ مرادی کرمانی چهار نویسنده کودک و نوجوان تجلیل شود.
بر اساس این گزارش، روز پنجم اسفند از ساعت ۱۵ تا ۱۷ ویژه‌برنامه مهرآیین نکوداشت علی‌اصغر سیدآبادی برگزار می‌شود و در ادامه روز‌های ششم، هفتم و هشتم اسفند نیز در همین ساعت به ترتیب از فرهاد حسن‌زاده، جمشید خانیان و هوشنگ مرادی‌کرمانی قدردانی خواهد شد.
بر همین اساس این ویژه‌برنامه‌ها به همت اداره‌کل آفرینش‌های ادبی و هنری کانون برپا می‌شود ودر آن شاعران، نویسندگان و مسئولان فرهنگی کشور به ایراد سخن خواهند پرداخت.
مهرآیین‌های نکوداشت نامزد‌های جایزه جهانی آسترید لیندگرن در سالن کنفرانس شماره یک مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در خیابان حجاب تهران برگزار خواهد شد.
انتهای پیام

captcha