جُنگ شادی در نهاوند برگزار می‌شود
کد خبر: 3791943
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۸

جُنگ شادی در نهاوند برگزار می‌شود

گروه فرهنگی ـ مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند از برگزاری جُنگ شادی در این شهرستان خبر داد و گفت: به مناسبت فرارسیدن میلاد پرخیر و برکت حضرت فاطمه زهرا(س) و روز مادر جُنگ بزرگ شادی با هدف ایجاد نشاط اجتماعی ‌بین عموم برگزار می‌شود.

جُنگ شادی در نهاوند برگزار می‌شودامیر بحیرایی، مسئول امور هنری و سینمایی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نهاوند، در گفت‌وگو با ایکنا از همدان، اظهار کرد: این جُنگ با اجرای کمدی هنرمندان برجسته حوزه نمایش، اجرای موسیقی صحنه‌ای توسط هنرمندان صاحب نام، شعبده بازی و مسابقه و اجرای استندآپ توسط هنرمندان برنامه لیموترش به روی صحنه خواهد رفت و با توجه به اینکه جنگ شادی یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های هنری است که در آن برنامه‌های متنوع و شادی به اجرا درمی‌آید، تأثیر زیادی در افزایش روحیه افراد و ایجاد نشاط اجتماعی خواهد داشت.
وی اضافه کرد: به همین مناسبت و با اولویت دادن به آموزش نکات اخلاقی و مباحث پیشگیری از اعتیاد، این بلای خانمان‌سوز هنرمندان نهاوندی جُنگ شادی را در نهاوند اجرا می‌کنند.
بحیرایی ادامه داد: این برنامه شاد و متنوع از 4 اسفندماه به مدت 4 روز صبح‌ها در 2 سانس ساعت 8 و 10 ویژه دانش آموزان و 2 سانس ویژه بعدازظهر 3 و5 در محل تالار اندیشه مجتمع فرهنگی و هنری امام خمینی(ره) واقع در بلوار شهید بهشتی خیابان دانش روبه‌روی خانه معلم آماده استقبال از عموم مردم است.
وی اظهار کرد: فرارسیدن این جشن عظیم و گرامیداشت روز مادر فرصتی مغتنم برای در کنار هم بودن خانواده ها و شاد بودن آنها است و از آنجا که ایام اسفند ماه با آداب و رسوم و سنت‌های محلی همراه است، وظیفه خود می‌دانیم نقش خود را در پاسداشت این فرهنگ‌ها با برنامه‌های مناسب، شاد و مردم‌پسند ایفا کنیم.
بحیرایی خاطرنشان کرد: به منظورحمایت از این گروه‌های هنری با هماهنگی‌های انجام شده با اداره آموزش و پرورش نهاوند بلیط‌‌های این جنگ به صورت نیم‌بها در اختیار مدارس قرار می‌گیرد همچنین کارکنان ادارات و نهادهای شهرستان اعضای بسیج، خانواده‌های شهدا و ایثارگران و دانش‌جویان با ارائه کارت شناسایی از 40 درصد تخفیف این برنامه بهره‌مند خواهند شد.
انتهای پیام

captcha