نگاه تازه «قرارمون پارک شهر» به شهدا
کد خبر: 3791949
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۲

نگاه تازه «قرارمون پارک شهر» به شهدا

گروه هنر ــ فیلم «قرارمون پارک شهر» ساخته فلوار سام از چهارشنبه اول اسفند‌ماه اکران عمومی شد این اثر نگاه تازه‌ای به مقوله دفاع مقدس دارد.

به گزارش ایکنا، فیلم سینمایی «قرارمون پارک شهر» از امروز اول اسفندماه اکران عمومی شد. این فیلم به نویسندگی فلورا سام مضمونی اجتماعی دارد و داستان زندگی نویسنده‌ای را روایت می‌کند که در حین نوشتن آخرین رمان خود پرده از حقایق زندگی‌اش برداشته می‌شود…
شقایق فراهانی، ماه‌چهره خلیلی، امین زندگانی، سام نوری، سیاوش طهمورث، امید روحانی، افسر اسدی، شیوا خسرومهر، مریم کاویانی، نرگس محمدی و محمدرضا شریفی‌نیا بازیگران این فیلم سینمایی هستند. ابراهیم اصغری و مجید اوجی به طور مشترک تهیه‌کنندگی «قرارمون پارک شهر» را برعهده داشته‌اند. پخش این فیلم برعهده مؤسسه فیلم آفرین قرار دارد.
به گفته ابراهیم اصغری در این فیلم به موضوع شهدا و دفاع مقدس هم پرداخته می‌شود، البته فیلم سعی کرده به هیچ وجه مفهوم مورد نظرش را به صورت شعاری بیان نکند. همچنین در این فیلم می‌بینیم ایثار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس تنها به دوران جنگ مختص نشده، بلکه در زمان حال نیز ادامه دارد.
 این فیلم در تهران به سرگروهی باغ کتاب کتاب در ۹ سینما روی پرده خواهد رفت، البته از چهارشنبه هفته جاری ۸ اسفند‌ماه تعداد سالن‌های نمایش این فیلم افزوده خواهد شد. در ضمن در شهرستان‌ها این فیلم فعلاً در مشهد اکران شده، اما در چند روز آینده دیگر شهر‌ها هم این آثار را به نمایش درخواهد آورد.
انتهای پیام
captcha