اکران ۱۵۰ فیلم در قالب جشنواره فیلم رشد در خراسان‌شمالی
کد خبر: 3791993
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

اکران ۱۵۰ فیلم در قالب جشنواره فیلم رشد در خراسان‌شمالی

گروه اجتماعی ــ معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش و پرورش خراسان‌شمالی گفت: امسال در قالب جشنواره فیلم رشد ۱۵۰ عنوان فیلم برای دانش‌آموزان و خانواده‌های آنان به نمایش گذاشته می‌شود.

اکران 150 فیلم در قالب جشنواره فیلم‌های رشد در خراسان‌شمالی

قنبرعلی خوش‌آیینه، معاون پژوهشی، برنامه‌ریزی و منابع انسانی آموزش‌ و پرورش استان در گفت‌وگو با ایکنا از خراسان‌شمالی، اظهار کرد: نمایش 150 عنوان فیلم از فیلم‌های جشنواره رشد در استان از چهارم اسفند آغاز خواهد شد و تا نهم همین ماه نیزادامه دارد.
وی با بیان اینکه امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از 110 هزار دانش آموز از فیلم های رشد دراستان دیدن کنند، افزود: سال گذشته 100 هزار نفر از فیلم‌های جشنواره رشد دیدن کردند.
خوش آیینه با اشاره به نمایش فیلم های رشد در دو هزار مدرسه، خاطرنشان کرد: علاوه بر مدارس فیلم‌های رشد در 30 مرکز ثابت دیگر نیزنمایش داده می شود و البته برای برگزاری بهتر این رویداد انتظار می رود دستگاه‌های دیگر ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را در اختیار آموزش و پرورش در استان قرار دهند.
وی با بیان اینکه بخش زیادی از مدارس استان امکانات پخش مناسب ندارند و شایسته دانش آموزان نیست که در شرایطی نامناسب این فیلم ها را مشاهده کنند، گفت: 30 درصد دانش آموزان در مرکز استان و مناطق حاشیه شهر بجنورد قرار دارند، بنابراین بیشترین نیاز در بجنورد به لحاظ فضای فیزیکی احساس می‌شود.
خوش آیینه یادآورشد: پرجمعیت ترین مدارس حواشی شهر در مناطق گلستان شهر، محمد علی پهلوان، باقرخان، بربرقلعه قرار دارد و بیشترین دانش آموزان ابتدایی و متوسطه اول در این مناطق مشغول به تحصیل هستند که امکانات نمایشی ندارند.
انتهای پیام

captcha