خرید 140 میلیون تومان کتاب از نویسندگان، مولفان و ناشران کردستان
کد خبر: 3792051
تاریخ انتشار : ۰۱ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۰

خرید 140 میلیون تومان کتاب از نویسندگان، مولفان و ناشران کردستان

گروه فرهنگی- کارشناس مسئول واحد کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با اشاره به اقدامات کمیته خرید کتاب این اداره کل در ١٠ ماهه نخست سال جاری گفت: برای این تعداد کتاب بالغ بر ١٤٠ میلیون تومان هزینه شده است.

شب بو بخشا، کارشناس مسئول واحد کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در گفت‌وگو با ایکنا از کردستان، اظهار کرد: حمایت و تشویق مؤلفان، نویسندگان، مترجمان و ناشران، ترویج فرهنگ مطالعه و اضافه کردن تازه های نشر به کتابخانه‌های عمومی استان از جمله اهدافی است که در دستور کار کمیته خرید کتاب استان قرار دارد.
وی از خرید ١١٥ عنوان کتاب در کمیته خرید کتاب این اداره کل در ١٠ ماهه نخست امسال خبر داد و گفت: برای این تعداد کتاب بالغ بر ١٤٠ میلیون تومان هزینه شده است.
کارشناس مسئول واحد کتاب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با بیان اینکه این کتاب ها برابر شرایط و ضوابط خریداری شده است، بیان کرد: کمیته خرید کتاب متشکل از کارشناسان این حوزه از بین تازه های نشر و در راستای حمایت از نویسندگانف مولفان و ناشران اقدام به خرید کتاب می کند.
وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با حمایت های مقامات، مسئولان و حامیان فرهنگ و هنر استان و کشور بتوانیم در سنوات آتی میزان این حمایت ها را افزایش داده و عناوین کتاب های بیشتری در دستور خرید کتاب استان قرار گیرد.
انتهای پیام

captcha