تجلیل از 40 مهندس نخبه سمنانی
کد خبر: 3792106
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۶

تجلیل از 40 مهندس نخبه سمنانی

گروه اجتماعی- معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از تجلیل ۴۰ مهندس نخبه این استان به خبر داد.

تجلیل از 40 مهندس نخبه سمنانی

به گزارش ایکنا از سمنان، مهدی دیابی،معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان امروز 2 اسفند در جمع خبرنگاران از تجلیل 40 مهندس نخبه در سمنان خبر داد و گفت: این تعداد از مهندسان نخبه استان سمنان قرار است امروز در مراسمی به مناسبت روز مهندس تجلیل شوند.

وی با اشاره به حضور فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) و استاندار سمنان در این مراسم اظهار کرد: پروفسور علی خیرالدین و سید محمد غرضی نیز سخنرانان اصلی این همایش هستند.

دیابی با اشاره به اینکه امروز بسیج در عرصه‌های مختلف محرومیت زدایی در حال ارائه خدمت به مردم محروم کشور است متذکر شد:نقش مهندسان بسیجی در روند خدمت رسانی بسیار ارزشمند است و حضور آنان نیز روز به روز در مسیر خدمت رسانی افزایش می‌یابد.

به گفته وی، آیین نکوداشت روز مهندس و بسیج مهندسین قرار است پیش از ظهر امروز در تالار استاد شهید مطهری در شهر سمنان برگزار شود که در حاشیه برگزاری این همایش تعدادی از دستگاه‌های اجرایی این استان، آخرین دستاوردهای فنی و مهندسی خود را در نمایشگاهی به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام

captcha