گرامیداشت زادروز شهید مفقودالاثر رحیم جلالی
کد خبر: 3792130
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۳
در قرچک برگزار شد؛

گرامیداشت زادروز شهید مفقودالاثر رحیم جلالی

کانون خبرنگاران نبأ _ سالروز تولد شهید مفقودالأثر، رحیم جلالی با حضور خواهر شهید در حوزه بسیج خواهران حضرت معصومه(س) قرچک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ سالروز تولد شهید رحیم جلالی، شهید مفقودالاثر هشت سال دفاع مقدس، صبح امروز، دوم اسفند همزمان با ایام تکریم خانواده شهدا با حضور خواهر شهید در حوزه حضرت معصومه(س) قرچک برگزار شد.
خواهران بسیجی در سالروز تولد این شهید پای حرف های خواهر شهید نشستند.
شهید جلالی که متولد اول اسفند سال 41 بود از سوی لشکر 21 حمزه در سال 61 عازم جبهه‌های حق علیه باطل شد. وی در آنجا بیسمچی بود و سرانجام سال 64 طی عملیات سنگینی در منطقه دهلران به مقام مفقودالاثری رسید. مادر و پدر شهید که سالها در جستجو و منتظر آمدن خبری از شهید خود بودند، با چشمانی پر از انتظار دیده از جهان بستند.
شهید جلالی بسیار خوش اخلاق و با همه با نهایت احترام رفتار می‌کرد و در اخلاق زبانزد همه اهل فامیل بود. بچه‌ها علاقه عجیبی به عموی خود داشتند.

گرامیداشت زادروز شهید مفقودالاثر رحیم جلالی
این خواهر شهید در رابطه با والدین خود می‌گوید: حتی اگر کاری بر خلاف میل رحیم بود، جواب او تنها با مهربانی و احترام "چشم" بود.
شهید جلالی در جواب مادرش که برای جبهه رفتن او بسیار نگران و بی قرار بود، میگفت: حتماً باید بروم، بر همه واجب است که بروند، اگر ما نرویم ناموسمان را می‌برند.
شهید جلالی در آخرین باری که در حال خداحافظی با خانواده بود و گویا شهادت به وی الهام شده بود، گفت: حلالم کنید، چرا که می‌دانم دیگر برنمی‌گردم. شما خانواده ام را بسیار دوست دارم، دل کندن از شما برایم سخت است و این خداحافظی سنگینی برای من است ولی برای رفتن بسیار مصمم هستم چون دوستانم در آغوشم جان دادند و من باید انتقام آنها را از دشمن بگیرم.

محمد فرخی

انتهای پیام

captcha