مشارکت 14 هزار نفری مردم فارس در بخش عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن
کد خبر: 3792142
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۲

مشارکت 14 هزار نفری مردم فارس در بخش عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن

گروه فعالیت های قرآنی ـ رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس از شرکت بیش از 14 هزار نفر از علاقه‌مندان قرآن این استان در بخش عمومی آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن کریم خبر داد.

به گزارش ایکنا از فارس، سید امیرعباس جلالی، رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس امروز، 2 اسفندماه با اشاره به برگزاری هفدهمین دوره آزمون سراسری حفظ و مفاهیم قرآن در این استان گفت: این آزمون در دو بخش عمومی و دانش‌آموزان برگزار می‌شود.
وی با یادآوری اینکه آزمون دانش‌آموزان به صورت شفاهی و جداگانه برگزار می‌شود، افزود: در بخش عمومی 14 هزار و 11 نفر از مردم فارس در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند.
جلالی با بیان اینکه زمان برگزاری آزمون بخش عمومی و دانش‌آموزان متفاوت خواهد بود، گفت: از این تعداد 7728 نفر در رشته جزء سی‌ام و 4719 نفر در حفظ دیگر جزءها ثبت‌نام شده‌اند.
وی همچنین اظهار کرد: در رشته‌های مفاهیم و معارف نیز شاهد ثبت‌نام 1289 نفر هستیم و 275 نفر نیز شرکت‌کننده آزمون الکترونیکی هستند.
رئیس اداره امور قرآنی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه فارس یادآور شد: آمار فوق بدون احتساب ثبت‌نام کنندگان در سامانه همگام متعلق به آموزش‌ و پرورش فارس است.
انتهای پیام

captcha