اجرای 71 برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری فجر
کد خبر: 3792149
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۹
مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان عنوان کرد:

اجرای 71 برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی هنری فجر

گروه فرهنگی - فاضلی با اشاره به اجرای 71 برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: هنرمندان حاضر در این جشنواره نسبت به فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی علقه دارند.

به گزارش ایکنا از گیلان، فیروز فاضلی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گیلان امروز، 2 اسفندماه در اختتامیه چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت که در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد، ضمن گرامیداشت روز زبان مادری، اظهار کرد: خوشبختانه امروز خانواده ها برای فرهنگ و هنر ارزش قائل هستند.

وی با بیان اینکه در زندگی انسان سه لایه وجود دارد، تصریح کرد: لایه اول شغل است و کارهایی که انسان به واسطه شغلی که دارد انجام می دهد، اما لایه دوم از علاقه های شخصی انسان نشات می گیرد. بی تردید پیوند لایه اول و لایه دوم موجب رشد و تعالی انسان می شود.

مدیرکل ارشاد اسلامی گیلان لایه سوم را لایه خدمت کردن به دیگران دانست و افزود: افراد باید از روی عشق و علاقه ادای تکلیف کنند تا عملکردهای آنان ماندگار شود.

فاضلی با اشاره به اجرای 71 برنامه در چهارمین جشنواره فرهنگی و هنری فجر شهرستان رشت، خاطرنشان کرد: هنرمندان حاضر در این جشنواره نسبت به فرهنگ و هنر ایرانی - اسلامی علقه دارند و لذا جشنواره مذکور زمینه ساز ظهور و بروز این استعدادها و توانمندی ها در عرصه فرهنگ و هنر خواهد شد.

وی از خود گذشتگی و خدمت کردن به دیگران را عامل ماندگاری انسان در تاریخ دانست و یادآور شد: انسان های بزرگ حاصل گذشت های بزرگ کسانی هستند که با عشق و علاوه اندوخته های خود را در اختیار دیگران قرار می دهند تا دنیایی بهتر بسازند.

به گزارش ایکنا، در این مراسم از آموزشگاه‌های موسیقی گلشن، نوا، اوج، گلداد، فریدون‌زاده، هزاردستان، زیباکناری، مضراب، خورشید، معاصر، ایزدپناه، آفرینش طاها، آونگ و دلنوازان و آموزشگاه های نمایشی صحنه، نیکنام، موج نو، هفت و آبی نارنجی تجلیل شد.

به مناسبت چهلمین سالگرد پروزی انقلاب اسلامی جشنواره فرهنگی و هنری فجر از 12 لغایت 22 بهمن ماه و از 24 بهمن ماه لغایت دوم اسفندماه در مجتمع خاتم الانبیاء(ص) رشت برگزار شد.

انتهای پیام

captcha