سومین جشنواره منطقه‌ای شعر و موسیقی «عاشیقلار ارسباران» برگزار می‌شود
کد خبر: 3792161
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۴

سومین جشنواره منطقه‌ای شعر و موسیقی «عاشیقلار ارسباران» برگزار می‌شود

گروه فرهنگی- رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان گفت: سومین جشنواره شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران به میزبانی شهرستان ورزقان در فروردین ماه سال 98 برگزار می‌شود.

سومین جشنواره منطقه‌ای شعر و موسیقی «عاشیقلار ارسباران» برگزار می‌شودبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، مجتبی صادقی، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان، امروز دوم اسفندماه در جمع خبرنگاران گفت: سومین جشنواره شعر و موسیقی عاشیقلار ارسباران به میزبانی شهرستان ورزقان در فروردین ماه سال 98 برگزار می شود.

وی اظهارکرد: ارج نهادن به مقام هنرمندان و نویسندگان، تولید آثار فاخر در شاخه شعر و موسیقی، حمایت از موسیقی بومی محلی، ارج نهادن به آداب و سنن روستایی، ایجاد فضای نشاط و شادابی در بین مردم از جمله مهمترین اهداف این جشنواره است.

صادقی گفت: شناسایی هنرمندان برجسته، حفظ آداب و رسوم منطقه ارسباران، آشنایی با موسیقی های بومی محلی و شناساندن مناطق زیبای ارسباران را از دیگر اهداف این جشنواره و زمینه ای برای رشد و ارتقای فرهنگ و هنر این مناطق است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان، افزود: این جشنواره با موضوع مدح ستایش پیامبر (ص) ائمه اطهار(ع) با حضور شهرستان‌های ورزقان، اهر، هریس، کلیبر، جلفا، خداآفرین، هوراند برگزار خواهد شد.

وی گفت: علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا تاریخ 18 فروردین 98 در قالب لوح فشرده به دبیرخانه جشنواره به آدرس شهرستان ورزقان ، خیابان امام، خیابان دانش، جنب دادگستری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان و یا به پست الکترونیکی varzeghan.azarsh@farhangmail.ir ارسال نمایند و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۴۴۵۵۲۷۶۱ -041 تماس حاصل فرمایند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی ورزقان در ادامه با بیان اینکه حداکثر 2 اثر در هر بخش پذیرفته می‌شود و آثار ارسالی به شرکت کنندگان عودت داده نخواهد شد، افزود: آثار موسیقی بصورت لوح فشرده و با معرفی نفرات و نام اثر پذیرفته می شود و حضور برگزیدگان در مراسم اختتامیه الزامی است.

انتهای پیام

captcha