روحانیت؛ پرچم‌دار حرکت در مسیر نورانی قرآن و اهل‌بیت(ع)
کد خبر: 3792190
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۳۳

روحانیت؛ پرچم‌دار حرکت در مسیر نورانی قرآن و اهل‌بیت(ع)

گروه سیاست و اقتصاد - مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله گفت: مسیر نورانی قرآن، اهل‌بیت(ع) ‌و اسلام ناب باید تداوم داشته باشد، چراکه حرکت در این مسیر عزت است. روحانیت در این حوزه پرچمدار است و پرچم‌دار خواهد ماند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام محمدولی رضوی‌راد مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح‌الله با اشاره به اینکه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کارنامه درخشانی در دفاع از انقلاب اسلامی دارد، اظهار کرد: سپاه جزو نیروهای مسلحی است که تنها اسلحه به دست نگرفت، اعتقادات و باورهایی دارد که به همان اعتقادات مسلح شد، سپاه امروز از توانمندی بسیار بالایی برخوردار است و جامعه روحانیت این مهم را به نحو احسن منتقل می‌کند.
وی تصریح کرد: مسیر نورانی قرآن، اهل‌بیت علیهم السلام ‌و اسلام ناب باید تداوم داشته باشد، چراکه حرکت در این مسیر عزت است. روحانیت در این حوزه پرچمدار است و پرچم‌دار خواهد ماند، پرچمداری هدایت مردم به سمت اسلام ناب توسط علما و روحانیون رقم می‌خورد و دشمنان آرزوی کمرنگ شدن اسلام را به گور خواهند برد.
حجت‌الاسلام رضوی‌راد ادامه ‌داد: جامعه روحانیت و علما در دوران انقلاب و دفاع مقدس پرچم‌دار بوده است، روحانیت در حوزه استقرار نداشت که تنها مردم را به حضور دعوت کند بلکه آنان پرچم را در دست گرفته به میدان رفته و مردم را دعوت به حضور کردند. شهادت ۵ هزار شهید روحانی گواهی بر این ادعاست و از اسناد با افتخار روحانیت محسوب می‌شود.
وی با اشاره به اینکه روحانیت همواره کنار مردم بوده و همراهی و کمک به محرومین را افتخار خود می‌داند، تصریح کرد: روحانیت با اقتدا به مولا علی علیه السلام به محرومین کمک می‌کند، افتخار آنان در خدمت است. دشمنان اسلام و معاندان بدانند روحانیت پرچمدار دین و دینداری و دین‌خواهی بوده و خواهد بود و از این مسیر باز نمی‌گردد.
حجت‌الاسلام رضوی‌راد ضمن اشاره به این نکته که روحانیت در دفاع از حرم نیز پیشتاز است شهدای این حوزه را ۳۰ نفر اعلام کرد و افزود: روحانیت دنبال مواهب دنیوی نیست آنان قصد دارند حقایق دین را با ساده زیستی تبیین کنند. اگر انگشت شماری با دزدیدن لباس روحانیت به اعتقادات پایبند نیستند این افراد روحانی نیستند حساب این افراد انگشت‌شمار با حساب جامعه روحانیت جداست. در جمهوری اسلامی هر مسؤلی در هر پست و لباسی خدمتگزار مردم به ویژه مستضعفان است.
انتهای پیام

captcha