ارسال 31 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری «ققنوس»
کد خبر: 3792219
تاریخ انتشار : ۰۲ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۲۵

ارسال 31 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری «ققنوس»

گروه فرهنگی- دبیر جشنواره سراسری ققنوس از ارسال 31 هزار اثر به دبیرخانه این جشنواره خبرداد.

ارسال  31 هزار اثر به دبیرخانه جشنواره سراسری «ققنوس»

به گزارش ایکنا از البرز، محمود یوسفی، دبیر جشنواره سراسری ققنوس، بعدظهر پنج شنبه، دوم اسفند در نشست خبری با اصحاب رسانه، اظهارکرد: این جشنواره از سال 94 در کشور برگزار می‌شود. فراخوان جشنواره هرسال مهرماه آغاز و آثار ارسالی بهمن ماه بازیابی و اختتامیه اسفند ماه برگزار می‌شود.
وی با بیان اینکه اختتامیه این جشنواره امسال ششم اسفند در دانشگاه آزاد کرج برگزار خواهد شد، افزود: این جشنواره بزرگترین جشنواره هنری در سطح دانشگاه‌های کشور است و همه حوزه‌های هنری و فرهنگی را شامل می‌شود.
این مسئول بیان کرد: این جشنواره در پنج بخش اصلی شامل هنرهای تجسمی، نمایشی، ادبیات، موسیقی و فیلم میزبان شرکت‌کنندگان است که امسال دو بخش پژوهش‌های هنری و مداحی نیز به بخش‌های جشنواره اضافه شده است.
یوسفی با اشاره به اینکه شرکت همزمان در بخش‌های مختلف برای دانشجویان بلامانع است و هیچ محدودیتی وجود ندارد، گفت: امسال 31 هزار اثر از دانشگاه‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که بعد از بازبینی 300 اثر به جشنواره کشوری راه یافتند.
معاون فرهنگی بسیج دانشجویی البرز بیان کرد: امسال از استان البرز نیز 500 اثر به دبیرخانه جشنواره ارسال شد که از این تعداد 6 اثر به مرحله کشوری راه یافت.
وی هدف از برگزاری این جشنواره را شناسایی و حمایت از استعدادهای دانشجویان و کاربردی کردن این توانایی‌ها عنوان کرد و گفت: امسال آثار ارسالی دانشجویان البرزی به این جشنواره با رشد 20 درصدی همراه بود.
این مسئول در ادامه تصریح کرد: داوری این جشنواره توسط داوران استانی انجام شد و برای هر بخش یک برگزیده و دو شایسته تقدیر انتخاب شدند.
انتهای پیام

captcha