رویداد هکاتون فردا آغاز می‌شود/ طراحی لباس و زیورآلات با محوریت سوره کوثر
کد خبر: 3792251
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۷

رویداد هکاتون فردا آغاز می‌شود/ طراحی لباس و زیورآلات با محوریت سوره کوثر

گروه جامعه ــ رویداد هکاتون با محور طراخی لباس و زیورآلات با محوریت سوره مبارکه کوثر از فردا شنبه چهارم اسفندماه در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان آغاز می‌شود.

به گزارش ایکنا؛ به همت مرکز رشد واحدهای فناور هنرهای قرآنی سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور از فردا شنبه چهارم اسفندماه رویداد هکاتون؛ آموزش و اجرای طراحی لباس و زیورآلات با محوریت سوره مبارکه کوثر آغاز می شود.

این رویداد چهار روزه تا هفتم اسفندماه با حضور جمعی از طراحان علاقه مند در مجتمع شکوفایی شرکت های دانش بنیان برگزار و طی آن طراحان با هدایت و راهنمایی اساتید در ورکشاپ های مختلفی با مبانی و کار عملی طراحی لباس و زیورآلات بر مبنای مفاهیم و موضوعات با تکیه بر مفاهیم سوره کوثر آشنا می شوند.

در اولین روز از این رویداد ورکشاپ استخراج از فرم، فضا و معنا توسط محمد سلیمیان آموزش داده می‌شود و شرکت کنندگان زیرنظر اساتید طراحی گروهی لباس و زیورآلات را آغاز می‌کنند.

آشنایی با موضوع رویداد (سوره مبارکه کوثر) و طراحی کانسپت (مبانی طراحی خلاق با استفاده از مفاهیم استعاری و طراحی گروهی، برنامه روز دوم این رویداد است که بعد از ظهر روز دوم نیز شرکت کنندگان کار گروهی خود در حوزه طراحی لباس و زیورآلات را ادامه می دهند.

در روز سوم نیز شرکت کنندگان با فنون راه اندازی کسب و کار نوپا در حوزه اسلامی آشنا می شوند و در روز پایانی نیز کارهای تهیه شده توسط طراحان ارائه و پس از داوری تیم های برتر معرفی می شوند.

جمعه/ رویداد هکاتون فردا آغاز می‌شود/ طراحی لباس و زیورآلات با محوریت سوره کوثر

انتهای پیام 

captcha