نویسندگان ارسبارانی در «گام دوم انقلاب» به ندای رهبری لبیک می‌گویند
کد خبر: 3792314
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۰

نویسندگان ارسبارانی در «گام دوم انقلاب» به ندای رهبری لبیک می‌گویند

گروه فرهنگی- امام جمعه اهر، بابیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم آذربایجان‌شرقی تاکید داشتند تا آذربایجانی‌ها در «گام دوم انقلاب» پیشتار باشند گفت: امیدوارم نویسندگان ارسبارانی در گام دوم انقلاب پیشتاز باشند و به مقام معظم رهبری اولین نفری باشند که لبیک می‌گویند.

نویسندگان ارسبارانی در «گام دوم انقلاب» به ندای رهبری لبیک می‌گویندبه گزارش ایکنا از آذربایجان‌شرقی، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده، امام جمعه اهر، امروز صبح در همایش تجلیل از نویسندگان و مؤلفین اهر و رونمایی از کتاب رمان «سکوت بهشتی» تجلیل از نویسندگان و مؤلفین به نام اهری را ضروری دانست اظهار کرد: به نظر بنده این همایش برای تجلیل از نویسندگان و مؤلفین قانع‌کننده نیست.

وی با اشاره به اینکه قلم به دست بودن و نویسندگی بسیار سخت و باید برای به ثمر رسیدن یک اثر خون دل‌ها خورد، افزود: آن‌هایی که از نویسندگی چیزی نمی‌دانند یقیناً از سختی آن‌هم هیچ درکی نخواهد داشت، این در حالی است که نویسندگان و کتاب‌ها تاریخ و پیشینه را برای نسل‌های جدید زنده می‌کنند.

امام جمعه اهر ادامه داد: نویسنده نباید در تألیف کتاب صرفاً به کپی از کتاب‌های دیگران بسنده کند در حالی که تألیف کتاب که بتواند مخاطب جذب کند باید نتیجه تحقیق و پژوهش فرد نویسنده باشد.

حجت‌الاسلام حاجی‌زاده، بر لزوم بهره‌گیری از ظرفیت‌های اصحاب فرهنگ و هنر در معرفی نظام جمهوری اسلامی در داخل و خارج از کشور تاکید کرد و گفت: حسین دوستی از اساتید مؤلف و پژوهش‌گر ۵ جلد کتاب در رابطه به انقلاب اسلامی تألیف کرده‌اند.

وی بابیان اینکه مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با مردم آذربایجان شرقی تاکید داشتند تا آذربایجانی‌ها در «گام دوم انقلاب» پیشتار باشند گفت: امیدوارم در «گام دوم انقلاب» قلم‌های نویسندگان کتاب‌های مختلفی تألیف شود و نویسندگان ارسبارانی در گام دوم انقلاب پیشتاز باشند و به مقام معظم رهبری اولین نفری باشند که لبیک می‌گویند.

انتهای پیام

captcha