امید به آینده؛ تاکید مهم رهبری در گام دوم انقلاب
کد خبر: 3792323
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۵۳
امام جمعه موقت بیرجند تاکید کرد:

امید به آینده؛ تاکید مهم رهبری در گام دوم انقلاب

گروه معارف_ امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانیم و این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد است، گفت: امید به آینده تأکید مهم رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است.

امید به آینده؛ تاکید مهم رهبری در گام دوم انقلاببه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، حجت‌الاسلام غلامحسین نوفرستی، امروز سوم اسفند، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: برطبق آیات قرآن کریم وارثان زمین صالحان و مستضعفان خواهند بود که این آیات اشاره به یاران حضرت مهدی(عج) دارد.

وی بیان کرد: امام خمینی(ره) در سخنان متعددی بیان کردند که ما در انقلاب اسلامی با مقابله با ستمکاران می‌خواهیم زمینه حاکمیت و حکومت منجی عالم بشریت را فراهم کنیم.


امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد: براساس روایات معصومین(ع) حتی اگر یک روز از دنیا باقی مانده باشد، خداوند آن روز را آنقدر طولانی می‌کند تا امام زمان(عج) ظهور کند.

نوفرستی اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب در بیانیه گام دوم انقلاب خطاب به جوانان بیان کردند که خود را برای آمادگی طلوع خورشید ولایت نزدیک کنید.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری فرمودند که باید ترس و نومیدی را از خود و دیگران برانیم و این نخستین و ریشه‌ای‌ترین جهاد است، افزود: امید به آینده تأکید مهم رهبر انقلاب اسلامی در بیانیه گام دوم انقلاب است.

امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه خداوند را شاکر هستیم که در حاکمیت الهی که زمینه ساز ظهور امام زمان(عج) است، زندگی می کنیم، یادآور شد: تردید در مسیر حق، انسان را منحرف می کند بنابراین باید مسیر حق را بشناسیم و همواره در صراط مستقیم حرکت کنیم.

انتهای پیام

 

captcha