حضور 12 یزدی در مرحله کشوری مسابقات «قرآن قوه قضاییه»
کد خبر: 3792326
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۰

حضور 12 یزدی در مرحله کشوری مسابقات «قرآن قوه قضاییه»

گروه فعالیت‌های قرآنی- در ششمین دوره مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه پس از رقابت در مراحل مختلف از استان یزد 12 نفر موفق به حضور در مرحله نهایی و کشوری این مسابقات شدند.

به گزارش ایکنا  به نقل از دادگستری یزد، محمدرضا عرشیان، معاون فرهنگی دادگستری استان یزد اظهار کرد: مرحله کشوری مسابقات قرآن کریم قوه قضاییه به میزبانی استان قم در حال برگزاری است که برگزیدگان در مرحله پایانی به رقابت خواهند پرداخت.
عرشیان افزود: با برنامه‌ریزی معاونت فرهنگی قوه قضاییه، مسابقات قرآن کریم از ابتدای سال جاری آغاز شد و در هر فصل از سال یک مرحله برگزار تا کارکنان دستگاه قضایی در طول سال حلقه ارتباط خود را با قرآن کریم حفظ نمایند.
وی بیان کرد: در مرحله شهرستانی و استانی این مسابقات 355 نفر در رشته‌های حفظ، حفظ موضوعی، ترجمه و مفاهیم و قرائت و ترتیل و اذان شرکت کردند که از این تعداد 279 نفر از دادگستری و 76 نفر از دستگاه‌های تابعه دادگستری بودند.
این مقام مسئول یادآور شد: 78نفر از متسابقان به مرحله مقدمات کشوری راه یافته بودند که در این مرحله طبق دستورالعمل، آزمون برگزار و از این تعداد 12 نفر موفق به راهیابی به مرحله کشوری شدند.

انتهای پیام

captcha