برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های آموزش و پرورش لرستان
کد خبر: 3792328
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵

برپایی نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های آموزش و پرورش لرستان

گروه فرهنگی ـ اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های آموزش و پرورش لرستان در 28 غرفه امروز، سوم اسفند در خرم‌آباد برپا شد.

برپایی نمایشگاه  دستاوردها و توانمندی‌های آموزش و پرورش لرستانبه گزارش ایکنا از لرستان، اولین نمایشگاه دستاوردها و توانمندی‌های اداره‌کل آموزش و پرورش لرستان به‌مناسبت هفته تربیت اسلامی گرامیداشت شهیدان رجایی و باهنر در قالب 28 غرفه امروز جمعه، سوم اسفند در شبستان جدید مصلی الغدیر خرم‌آباد برپا شد.
این نمایشگاه که با حضور آیت‌الله سیداحمد میرعمادی، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، رضا زینی‌وندمقدم، مدیرکل آموزش و پرورش لرستان و جمعی‌از مدیران و روحانیون افتتاح شد، شامل غرفه‌های اداره قرآن، عترت و نماز، کانون‌های فرهنگی و هنری، بسیج دانش‌آموزی،صنایع دستی و دست‌سازه‌های دانش‌آموزی، هلال احمر، امور بانوان و خانواده، همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، بنیاد مهدویت، مشاوره و شهیدپژوهی است.
نمایشگاه مذکور از سوم لغایت دهم اسفندماه جاری برای بازدید دانش‌آموزان، فرهنگیان و اقشار مختلف مردم دایر است و توانمندی‌های آموزش و پرورش، آثار دانش‌آموزان و فرهنگیان و موفقیت‌های حوزه‌های مختلف آموزش و پرورش (قرآن وعترت، نماز، مهدویت، فرهنگی و هنری ،کانون‌ها، دارالقرآن‌ها، شاهد، بسیج، پژوهش، امور بانوان، مشاوره، تربیت بدنی، آسیب‌های اجتماعی، آموزش ابتدایی، آموزش متوسطه، وهنرستان‌ها روابط عمومی ) در معرض دید عموم قرار می‌گیرد .

اسدالله عباس‌زاده، معاون پژوهشی و فرهنگی آموزش و پرورش لرستان در آیین افتتاح این نمایشگاه اظهارکرد: هفته امور تربیتی یادگار شهیدان رجایی و باهنر است که با برپایی نمایشگاه و ایجاد غرفه در مصلی الغدیر خرم‌آباد آن‌را گرامی می‌داریم.
وی با بیان این‌که برپایی نمایشگاه در آستانه دهه پنجم انقلاب اسلامی یکی‌از برنامه‌های هفته امور تربیتی است، افزود: این نمایشگاه از سوم تا دهم اسفندماه سال‌جاری دایر است و اجرای سرودهای انقلابی، کرسی تلاوت قرآن و اجرای نمایش توسط دانش‌آموزان از دیگر برنامه‌های هفته امور تربیتی خواهد بود.
عباس‌زاده بیان کرد: دیدار مربیان آموزش و پرورش با نماینده ولی‌فقیه در استان ، غبارروبی گلزار شهدا و تجلیل نمادین از 500 نخبه برتر لرستان به نمایندگی از نخبگان استان از دیگر اهداف در این هفته است.

انتهای پیام

captcha