حوزه‌های علمیه در گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب قدم بردارند
کد خبر: 3792332
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۲

حوزه‌های علمیه در گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب قدم بردارند

گروه سیاست و اقتصاد-نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی با تاکید بر اینکه بیانیه گام دوم انقلاب که مقام معظم رهبری بیان کردند، باید به عنوان گفتمان انقلابی در جامعه نهادینه شود، تصریح کرد: در گفتمان‌سازی این بیانیه در جامعه، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها پای‌کار بوده و با ارائه تحلیل‌ها و تجزیه‌ها به این گفتمان‌سازی کمک کنند.

حوزه‌های علمیه در گفتمان‌سازی گام دوم انقلاب قدم بردارند

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، ظهر امروز، ۳ اسفند ماه، در خطبه های این هفته نماز جمعه ارومیه، اظهار کرد: تقوا، تنها راه نجات انسان‌ها از شقاوت اخروی بوده و تنها عامل برای دوری انسان از محرمات الهی است.
وی ادامه داد: با توجه به اینکه شهدا مقام و منزلت بالایی دارند، به همین دلیل خانواده‌ این بزرگواران نیز همچون آنان از مقام و منزلت برخوردار بوده و باید تکریم شوند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین قریشی افزود: شهدا، یکی از شفاعت‌کنندگان انسان‌ها در روز قیامت هستند و باید سیره و روش این انسان‌های والامرتبه در زندگی همگان ساری و جاری گردد.
وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در رابطه با گام دوم انقلاب خاطرنشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب که توسط ایشان ارائه گردید، باید به عنوان گفتمان انقلابی در جامعه نهادینه شود.
نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: باید در گفتمان سازی این بیانیه در جامعه، حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها پای‌کار بوده و با ارائه تحلیل‌ها و تجزیه‌ها به این گفتمان‌سازی کمک کنند.
انتهای پیام

captcha