آموزش و پرورش وارد بازی‌های سیاسی نشود
کد خبر: 3792334
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۵

آموزش و پرورش وارد بازی‌های سیاسی نشود

گروه سیاسی- نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: آموزش و پرورش نباید وارد بازی‌های سیاسی شود به اسم اصلاح‌طلبی در چرخه فساد طلبی قرار بگیرد.

آموزش و پرورش وارد بازی‌های سیاسی نشود

به گزارش ایکنا از البرز، آیت‌الله سید محمدمهدی حسینی همدانی، امام جمعه کرج، سوم اسفند در خطبه‌های نماز جمعه کرج به ولادت حضرت زهرا(س) و نامگذاری روز زن به همین مناسبت گفت: حضرت زهرا(س) در همه امور برای زن و مرد مسلمان و غیرمسلمان الگوست.
حسینی همدانی با بیان اینکه آن حضرت از ارزش‌های الهی و ولایت دفاع کرده است، گفت: حضرت زهرا(س) همواره به افشای چهره نفاق و تبلیغ دین مشغول بودند.
امام جمعه کرج در ادامه به اهمیت نقش همسری و مادری در جامعه و لزوم توجه بانوان به این نقش اشاره و اعلام کرد: این روزها با الگوبرداری غلط از آموزش‌های غربی، سعی می‌شود این نقش را کم رنگ کنند، کسی مخالف حضور بانوان در جامعه و اشتغال آنان نیست اما هیچ بهانه‌ای نباید نقش مادری و همسری را کم‌رنگ کند.
خطیب جمعه کرج در بخش دیگری از خطبه‌های امروز به استقلال ایران پس از انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: ما برای رسیدن به این استقلال همه جانبه هزینه سنگینی داده است و دشمنان برای گرفتن این استقلال توطئه می‌کنند.
نماینده ولی فقیه در استان البرز ادامه داد: دشمن برای دختران که مادران آینده این سرزمین هستند نقشه می‌کشند، دختری که با آموزه‌های غربی تربیت شود آیا می‌تواند انسانی را تربیت کند که از تمامیت کشورش دفاع کند؟ آیا آن تربیتی که نگهداری سگ یا هر حیوان دیگری را جای فرزند معرفی می‌کند می‌تواند فرزندی تربیت کند که در همه حوزه‌ها سرآمد باشد؟
امام جمعه کرج افزود: آیا آموزشی که طبق آموزه‌های سند ۲۰۳۰، همان سندی که می‌گوید عکس شهید فهمیده و شهید نواب صفوی و مفاهیمی چون بسیج را چون ترویج خشونت است حذف کنیم می‌تواند مدافع حرم یا مجاهد فی سبیل الله تربیت کند.
این مسئول اضافه کرد: اگر بانوان نقش همسری و مادری خود را از دست دهند، همه‌چیز از دست می‌رود، در صورت تحقق چنین هدفی که خواسته دشمن است حتی ما مجاهد در عرصه اقتصاد هم نخواهیم داشت اگر هم داشته باشیم و مسئولیتی به وی واگذار شود نجومی بگیر می‌شود و تخلف و اختلاس می‌کنند.
امام جمعه کرج نقش پر اهمیت آموزش و پرورش را یادآور شد و گفت: در بیانیه گام دوم انقلاب، مخاطب رهبر معظم انقلاب جوانان هستند، این جوانان در آموزش و پرورش تربیت می‌شوند.
حسینی همدانی به روز تربیت اسلامی هم اشاره کرد و ادامه داد: اگر آموزش‌وپرورش ما نتواند دانش‌آموز اسلامی تربیت کند، کمیت ما در اداره کشور لنگ خواهد بود.
وی با اشاره به حضور 460 هزار دانش‌آموز در البرز در توصیه به مسئولان آموزش و پرورش استان خواستار این شد که در بازی‌های سیاسی گرفتار نشوند به اسم اصلاح‌طلبی در چرخه فساد طلبی قرار نگیرید.
امام جمعه کرج افزود: مسئولان آموزش و پرورش افرادی که با نظام و ولایت زاویه‌دارند را به‌کار نگیرند، مسئله امور تربیتی را جدی بگیرند و از افراد خوش‌نام و انقلابی در مسئولیت‌ها استفاده کنند.
امام جمعه کرج در پایان از وضعیت واردات گوشت هم انتقاد کرد و گفت: سوال این است که چرا گوشت از برزیل وارد شده و این کار از کشورهای همسایه انجام نمی‌شود، بسیاری از کشورها با ما سر یاری ندارند و در این وضعیت چه تضمینی وجود دارد که محصولات تراریخته به ما ندهند.
انتهای پیام

captcha