روحیه انقلابی‌گری در جوانان ستودنی است
کد خبر: 3792340
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۳

روحیه انقلابی‌گری در جوانان ستودنی است

گروه سیاست و اقتصاد-امام جمعه پلدشت تاکید کرد: باید به جوانان اعتماد کنیم و مسئولان، جوانان را به میدان بیاورند، روحیه انقلابی‌گری در جوانان بسیار زیاد بوده و ستودنی است.

روحیه انقلابی‌گری در جوانان ستودنی است

به گزارش ایکنا از آذربایجان غربی، حجت‌الاسلام‌والمسلمین وحید طالبی، امام جمعه پلدشت، ظهر امروز، ۳ اسفند ماه، در خطبه‌های نماز جمعه پلدشت، با اشاره به سالروز ولادت حضرت فاطمه‌الزهرا(س) گفت: اگر خداوند بخواهد تمام زیبایی‌های عالم را در یک فرد خلاصه کند، آن شخص حضرت زهرا(س) است.
وی تصریح کرد: حضرت محمد(ص) در خصوص حضرت زهرا(س) فرموده‌اند که رضایت فاطمه(س) باعث رضایت من است و رضایت من رضایت پروردگار را به‌دنبال دارد.
وی اظهار کرد: اطاعت از حضرت زهرا(س) بر همگان واجب بوده و حضرت زهرا(س) الگوی حسنه برای تمام انسان هاست، ایشان همسری فداکار و نمونه برای حضرت علی(ع) بودند.
به گفته وی مهم‌ترین نقش‌هایی که یک زن می‌تواند در خانواده ایفا کند، نقش یک همسر و مادر نمونه برای تربیت فرزندان صالح است.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین طالبی با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در دیدار با مردم تبریز گفت: امنیت با جانفشانی انسان‌های مومن و جوانان مومن به دست می‌آید و مسئولان باید بدانند که راحتی و آسایش را مدیون انسان‌های آزاده هستند.
وی تصریح کرد: امید به آینده‌ای روشن و درخشان با نقش‌آفرینی جوانان از تاکیدات مقام معظم رهبری بوده و باید جوانان را در محور امور قرار داد، نباید به اروپا و آمریکا اعتماد کرد، آنها بارها نشان دادند که نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.
امام جمعه پلدشت افزود: باید به جوانان اعتماد کنیم و مسئولان، جوانان را به میدان بیاورند، روحیه انقلابی‌گری در جوانان بسیار زیاد بوده و ستودنی است.
به گفته وی اگرچه امروز در اجرای برخی امور در داخل کشور نواقصاتی داریم، ولی کشورمان از نفوذ و اقتدار بالایی در منطقه برخوردار است.
انتهای پیام

captcha