عبور از تحریم‌ها؛ بر تکیه بر توان داخلی کشور
کد خبر: 3792355
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۱:۰۴

عبور از تحریم‌ها؛ بر تکیه بر توان داخلی کشور

گروه سیاست و اقتصاد- نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، تکیه بر توان داخلی، بهره گیری از نیرو‌های جوان کارآمد و حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی را از مهم‌ترین راهکار‌های عبور از تحریم‌ها عنوان کرد.

عبور از تحریم‌ها؛ بر تکیه بر توان داخلی کشوربه گزارش ایکنا از اردبیل، آیت الله سید حسن عاملی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل، که امروز، سوم اسفندماه، در خطبه‌های نماز جمعه این هفته اردبیل در مصلای این شهر سخن می‌گفت به تشریح پیشرفت‌های ایران اسلامی در عرصه علوم وصنایع دفاعی، انرژی هسته ای، هوا فضا، سلول‌های بنیادی، علوم و صنایع نفت و گاز، کشتی سازی و دیگر عرصه‌ها پرداخت و تاکیدکرد: همت جوانان غیور و دانشمند سپاه در احداث پالایشگاه عظیم ستاره خلیج فارس با وجود تحریم‌های ظالمانه وهمه جانبه آمریکا وقدرت‌های مستکبر جهان به عنوان بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان نماد قدرت، نبوغ علمی و تسلیم‌ناپذیری ملت ماست.
عاملی ادامه داد: ساخت این پالایشگاه بهت و حیرت شرکت‌های بزرگ نفتی و گازی دنیا را برانگیخته است و به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی این نشان می‌دهد که جوانان مخلص، باایمان، انقلابی و دانشمند ما توان اداره امور و رشد دادن کشور در شرایط حساس فعلی دارا هستند.
وی با دعوت از مسئولان کشور برای تدبیر وتلاش بیشتر در عرصه اقتصادی و حل مشکلات معیشتی مردم گفت: امکانات بی نظیر کشور ما امکان برنامه ریزی اقتصادی دقیق، درست و اصولی را به مسئولان می‌دهد ونباید در اینباره قصور شود.
رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به شرایط سخت اقتصادی کشور و مشکلات مالی عدیده مردم، اهالی استان را به برگزاری ساده و بدون تکلف و تجمل جشن عید نوروز فرا خواند و از صدا و سیمای استانی، شبکه‌های ملی، فعالان فضای مجازی، ائمه جمعه، تریبون‌داران، آژانس‌های خبری، اساتید دانشگاه، معلمان و مادران خانواده‌ها خواست در تبلیغ این ایده برای برداشتن بخشی از فشار اقتصادی از دوش ملت در ایام عیدنوروز سهیم باشند.
بیان مضرات معضل احتکار و پیامد‌های دنیوی و اخروی این خیانت اقتصادی و دعوت از اهالی بازار وکسبه به رعایت انصاف در خریدوفروش‌های عید نوروز از دیگر بخش‌های سخنان امام جمعه اردبیل بود.
انتهای پیام

captcha