دولتمردان رویکرد دفاع مقدس و شهدا را تسری دهند
کد خبر: 3792359
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۵:۰۵
سردار نقدی:

دولتمردان رویکرد دفاع مقدس و شهدا را تسری دهند

گروه سیاست و اقتصاد ــ معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: دولتمردان رویکرد دفاع مقدس و شهدا را تسری دهند که در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، سردار محمدرضا نقدی، معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شامگاه جمعه، 3 اسفند در مراسم اختتامیه نهمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس، انقلاب اسلامی و مقاومت در کرمان گفت: اگر حل مشکلات را می‌خواهیم در گرو توجه به فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس و فرهنگ شهدا است و این فرهنگ، زیرساخت همه پیشرفت‌های کشور است.
وی افزود: در همه عرصه‌ها و هر جایی که پیشرفت خیره کننده‌ای داشتیم، انسان‌هایی فداکارانه در این میدان حرکت کردند و با فداکاری و از خود گذشتگی که نشان دادند این پیشرفت محقق شده است.
نقدی تصریح کرد: ریشه حرکت‌ها و فداکاری‌ها در کشور بر می‌گردد به الهام و روحیه و فکری که از شهدا گرفته شده است؛ فرهنگ دفاع مقدس و شهدا داروی شفابخش تمام مشکلات کشور است.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: با قاطعیت می‌شود این را بیان کرد که اگر امروز فرهنگ دفاع مقدس و رویکرد آن و فرهنگ شهدا در عرصه اقتصاد کشور جاری شود، همانطور که این فرهنگ نیروهای مسلح کشور را از زیر صفر تبدیل به قدرتمندترین نیروی مسلح در منطقه تبدیل کرد و ایران را صاحب قدرتمندترین و مقتدرترین نیروهای دفاعی جهان کرد، قطعاً ظرف یک دهه قوی‌ترین اقتصاد منطقه و جهان را خواهد داشت.
نقدی با اشاره به اینکه کار برای برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی، جهاد بزرگی برای پیشبرد کشور در همه عرصه‌ها است، اظهار کرد: همه کسانی که تلاش می‌کنند برای فرهنگ، اقتصاد، علم و امنیت و تمام عرصه‌های تا یک پدیده مبارک را گسترش دهند از سرچشمه مکتب شهدا می‌توانند بهره بگیرند.
وی گفت: اگر فرهنگ شهدا را بسط دهیم درمان تمام دردها و پیشرفت تمام عرصه‌ها را به دنبال خواهد داشت، کار فرهنگی خواسته رهبری است که می‌فرمایند: کار ادبیات و هنر دفاع مقدس را نه به اغراق بلکه به تعداد و عدد، صد برابر کنید.
نقدی تصریح کرد: امسال تعداد آثار جدید ما در عرصه دفاع مقدس کمتر از سال 96 بوده به دلیل مشکلات نشر و کاغذ که باید برای آن تدبیر کنیم و کارگروه‌هایی تشکیل شود که روی این مسئله کار کنند.
معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اظهارکرد: دولتمردان رویکرد دفاع مقدس و شهدا را تسری دهند که در این صورت بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
انتهای پیام

captcha