آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی به زانو درآمده است
کد خبر: 3792366
تاریخ انتشار : ۰۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۳۶
حجت‌الاسلام کریمی‌تبار:

آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی به زانو درآمده است

گروه اجتماعی - نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: آمریکا به اذعان رسانه‌ها و سران سیاسی دنیا در برابر استقامت ملت ایران اسلامی به بن بست، شکست و اضمحلال رسیده است.

آمریکا در برابر اقتدار ایران اسلامی به زانو درآمده است
به گزارش ایکنا از ایلام، حجت‌الاسلام و المسلمین اله‌نور کریمی‌تبار، نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ایلام امروز در خطبه‌های نماز جمعه ایلام اظهار کرد: تمام تلاش آمریکا منزوی کردن ایران در عرصه‌های جهانی است و با توجه به قدرت و اقتدار ایران در عرصه های بین‌المللی هرگز به این خواسته شوم خود نرسیده است.
وی افزود: نشست سیاسی سران غرب در ورشو و عدم توافق شرکت کنندگان این اجلاس با دیدگاه های آمریکا بیانگر افول جایگاه این کشور ستیزه جوی مستکبر در سطح جهان بود.
خطیب جمعه ایلام یادآور شد: اکنون دشمن وارد فاز جنگ اقتصادی و روانی با ایران شده که البته با همت فرزندان جهادگر این آب و خاک و همت مسئولان و همراهی مردم این توطئه ها نیز خنثی می شود و راه زه جایی نمی برد.
کریمی‌تبار افزود: دستاوردهای انقلاب اسلامی در زمینه‌های مختلف باعث افزایش عزت و سربلندی ایران اسلامی در سطح جهانی شده و همه ممالک به ابهت و اقتدار جمهوری اسلامی معترف هستند.
وی به وصعیت معیشت مردم و مشکلات اقتصادی موجود در جامعه اشاره کرد و گفت: مسئولان باید هرچه زودتر به وضعیت اقتصاد و بازار سر و سامان بدهند و با مدیریت جهادی شرایط اقتصادی کنونی جامعه را بهبود ببخشند.
کریمی‌تبار به سالگرد تولد حضرت زهرا (س) و بنیانگذار انقلاب اسلامی اشاره کرد و حضرت زهرا را الگویی ماندگار از یک زن برای تمام اعصار برشمرد که همگان اعم از زن و مرد با تاسی از شیوه رفتاری و گفتاری آن بانوی باعظمت به مدارج عالی انسانی دست یابند.
انتهای پیام
captcha