دولت در ترویج اندیشه‌های امامین انقلاب همت کند/ برخورد با اعمال مغایر به اسلام
کد خبر: 3792453
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۵۷

دولت در ترویج اندیشه‌های امامین انقلاب همت کند/ برخورد با اعمال مغایر به اسلام

گروه معارف ــ نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری گفت: آشنایی با اندیشه‌های امامین انقلاب در مراکز آموزش و دانشگاهی باید مورد اهتمام دولت قرار گیرد و با اعمال مغایر به اسلام ناب برخورد شود.

دولت در ترویج اندیشه‌های امامین انقلاب همت کند/ عملیات تروریستی؛ نشان استیصال دشمنبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله سید‌عبدالرحیم توکل، نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری صبح امروز، چهارم اسفندماه در جمع خبرنگاران ساری با اشاره به مقاومت ملت ایران در شکل‌گیری جبهه مقاومت ‌میان مسلمانان و سایر کشورها به‌ویژه، لبنان، عراق، سوریه و یمن، گفت: ایجاد امید در مبارزه با استکبار و صهیونیسم میان همه آزادگان جهان مرهون وحدت ملت ایران با محوریت رهبری‌ است و تداوم و گسترش روزافزون فرهنگ مقاومت، طومار رژیم اشغالگر قدس و ظالمان و زورگویان جهان به‌ویژه آمریکا را درهم خواهد پیچید.
وی بروز حوادث تروریستی در روزهای اخیر و ارتکاب جنایت دشمنان علیه مردم ایران را نشانه عجز و استیصال آنها دانست و افزود: پاسداران و مدافعان امنیت حریم ایران اسلامی درسی فراموش‌نشدنی به شیطان بزرگ و مزدوران گروهکی او خواهند داد.
نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اقتدار ولایی نظام اسلامی و آغاز مقتدرانه دهه پنجم انقلاب، بیانیه گام دوم رهبر معظم انقلاب را عنایت بزرگ خداوند در نشان دادن نقاط قوت و ضعف راه پیموده شده دانست و اظهار کرد: نشاط جوانان در چهل سال اول انقلاب و ایثار عاشقانه و عارفانه آنان در خروج کشور از بن‌بست‌ها، این پیام را به دولت‌ها می‌دهد که باید به توان داخلی و قدرت سازندگی و خلاقیت جوانان اعتماد و اتکا کرد.

لزوم برخورد با عمل مغایر با اسلام در مراکز علمی
وی با بیان اینکه مواضع الهی رهبر معظم انقلاب باید نصب‌العین همیشگی دولت در تمام برنامه‌ریزی‌ها و عرصه‌ها و سطوح کشور قرار گیرد، افزود: آشنایی با اندیشه‌های امامین انقلاب در مدارس و مراکز آموزش و دانشگاهی باید مورد اهتمام دولت قرار گیرد و و با اعمال مغایر به اسلام ناب برخورد شود.
توکل با تبیین منشور گام دوم انقلاب‌ که توسط رهبرمعظم انقلاب ابلاغ شد، گفت: در کنار همه نقاط قوت چهل سال گذشته، که باید احصاء و در چهله دوم مورد تقویت جدی قرار گیرد، بررسی آسیب‌ها و عوامل بروز آن به‌ویژه در عرصه‌های داخلی نیز بسیار ضروری و حیاتی است.
این استاد حوزه و دانشگاه افزود: از نقاط برجسته گام دوم انقلاب، توجه جدی به ظرفیت بالنده و خلاق جوانان و تکیه به استعدادهای داخلی و قطع هرگونه وابستگی به خارج است.
وی ادامه داد: باید تلاش کرد فضای مسئولیتی کشور به‌سوی جوانان گشوده شود و این عرصه از انحصار پیرمردان و افراد سالخورده خارج و در ضمن باید از تجربه‌های سازنده نیروهای بازنشسته نیز بهره‌ گرفت.
توکل استکبار‌ستیزی و عدالت‌گرایی را از خصوصیات چهله اول انقلاب و تجربه‌ای ارزشمند خواند و اظهار کرد: برای دستیابی به ارزش‌های انقلاب، که ظلم‌ستیزی و عدالت‌گرایی از مطالبات اولیه آن است، باید در انتخابات دقت بیشتر کرد تا افرادی برگزیده و ضمن اعتقاد قلبی و تجربه کار قوی، بتوانند منویات رهبر معظم انقلاب را محقق کنند.
انتهای پیام

captcha