جزئیات برگزاری جشنواره قرآن دانش‌آموزان خوزستان در قطب ۳ اعلام شد
کد خبر: 3792535
تاریخ انتشار : ۱۳ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۸:۵۲

جزئیات برگزاری جشنواره قرآن دانش‌آموزان خوزستان در قطب ۳ اعلام شد

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ شرح وظایف ۱۲ کمیته جشنواره قرآن دانش‌آموزان استان خوزستان در قطب ۳ به میزبانی بندر امام اعلام شد.

جزئیات کمیته‌های جشنواره قرآن قطب 3

زهرا فرهادی، معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بندر امام در گفت‌وگو با ایکنا از خوزستان‏، از تشکیل 12 کمیته و انجام تمهیدات لازم برای برگزاری جشنواره قرآن دانش‌آموزی در قطب 3 استان خوزستان خبر داد.

وی با بیان اینکه دانش‌آموزان در مجموعه 400 واحدی بندر امام که دارای 4 مدرسه و جامعه‌القرآن است، اسکان پیدا می‌کنند‏، گفت: مسابقات قرآن در مدرسه ابوریحان بیرونی مجتمع برگزار می‌شود و مدارس امام جعفرصادق(ع)، زکیه و محدثه برای اسکان دانش‌آموزان و خوابگاه سه طبقه برای اسکان داوران و همراهان در نظر گرفته شده است.

فرهادی افزود: کمیته بهداشت با هماهنگی و همکاری اداره بندر امام، آتش‌نشانی و درمانگاه به همراه پزشک در طول جشنواره در مجتمع مستقر خواهند بود. همچنین کمیته دبیرخانه در حال تهیه و آماده کردن تقدیرنامه‌ها و لوایح هستند که تقدیرنامه عمومی به همه شرکت‌کنندگان اهدا می‌شود و تقدیرنامه اختصاصی برای افراد برگزیده و منتخبین جشنواره تهیه شده است.

معاون پرورشی آموزش و پرورش شهرستان بندر امام همچنین بیان کرد: کمیته حراست با همکاری نیروی انتظامی، فرمانداری و بسیج محلات آماده ارائه خدمات است. جُنگ شادی، مسابقات و همچنین بازدید از پارک ساحلی از جمله برنامه‌های فوق برنامه این جشنواره است.

وی بیان کرد: شهرهای رامهرمز، امیدیه، بندرامام، خرمشهر، اروندکنار، رامشیر، هندیجان، زیدون، آغاجاری، بهبهان، شادگان، ماهشهر و آبادان در قالب قطب 3 به میزبانی بندرامام، 15 و 16 اسفندماه مسابقات پسران‏ و 17 و 18 اسفندماه مسابقات دختران را برگزار خواهند کرد.

انتهای پیام

captcha