بیانیه «گام دوم انقلاب»، ریل‌گذاری ادامه مسیر انقلاب است
کد خبر: 3792585
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴

بیانیه «گام دوم انقلاب»، ریل‌گذاری ادامه مسیر انقلاب است

گروه سیاست و اقتصاد ــ نماینده ولی فقیه در استان قزوین در نشست ائمه جمعه استان گفت: بیانیه «گام دوم انقلاب» که از سوی رهبری مطرح شد، ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل‌سالگی و ورود به ۵۰ سالگی انقلاب است.

بیانیه «گام دوم انقلاب»، ریل‌گذاری ادامه مسیر انقلاب است

به گزارش ایکنا از قزوین، آیت‌الله عبدالکریم عابدینی، امام جمعه قزوین در نشست ائمه جمعه استان قزوین که ظهر امروز، چهارم اسفندماه در دفتر نماینده ولی‌فقیه در استان و امام‌جمعه قزوین برگزار شد، اظهار کرد: ائمه جمعه به خاطر رسالت دینی و ایمانی خود، می‌باید معیارها، اصول و مبانی دینی را تشریح و تبیین کنند تا همه بخش‌های جامعه، به‌ویژه جناح‌ها از آن آگاهی پیدا کرده و خود را با معیارهای دینی همراه و هماهنگ کنند.
وی تصریح کرد: آن چیزی که امروز جامعه به آن نیاز دارد، حقیقت دین، صداقت و انسانیت برخاسته از دین است و رسالت ما ورود به چنین عرصه‌هایی است.
امام‌ جمعه قزوین بر ضرورت ارتقای معرفت دینی و تعمیق باورهای اعتقادی تأکید کرد و افزود: باید تلاش کنیم تا جامعه شناخت درستی از دین پیدا کند و برای تحقق این رسالت الهی، قرآن که منشور دین است را در اختیار داریم.
نماینده ولی‌فقیه در استان قزوین مطالعه و اجرای دستورات قرآنی را ضروری دانست و بیان کرد: توجه به قرآن کریم را باید در عمل به اجرا درآوریم و ضمن مطالعه جدی و عمیق قرآن، دستورات آن را در زندگی اجرایی کنیم و ائمه جمعه می‌باید در این مسیر پیش‌قدم باشند.
وی به بیانیه مهم رهبری به جوانان نیز اشاره و تأکید کرد: فرمایشات رهبر فرزانه انقلاب، چشم‌انداز 50 ساله شدن انقلاب را تبیین کرد و بیانات ایشان ریل‌گذاری مسیر بعد از چهل‌سالگی و ورود به 50 سالگی انقلاب است.
آیت‌الله عابدینی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند روی این بیانیه بروید و کار کنید و ضروری است ائمه جمعه در این کار پیش‌قدم شوند تا فرمایشات رهبری تحقق پیدا کند.
انتهای پیام

captcha