حضور پررنگ بانوان البرزی در مسابقات قرآنی «مدهامتان»
کد خبر: 3792599
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۴

حضور پررنگ بانوان البرزی در مسابقات قرآنی «مدهامتان»

گروه فعالیت‌های قرآنی ــ مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد البرز از حضور ۶۰ درصدی بانوان این استان در مرحله استانی مسابقات قرآنی مدهامتان خبر داد.

حضور پررنگ بانوان البرزی در مسابقات قرآنی مدهامتان

حجت‌الاسلام کاظم شکری، مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان البرز، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: مرحله استانی سیزدهمین جشنواره قرآنی مدهامتان، سوم اسفند با شرکت 1700 نفر درمسجد حجت‌بن الحسن عسکری(عج) برگزار شد.
وی کشف و شناسایی استعدادهای برتر قرآنی فعال کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد کشور در قالب ایجاد رقابت سالم، شناسایی و ارتقای سطح اطلاعات عمومی و تخصصی نوجوانان و جوانان علاقه‌مند به فعالیت‌های قرآنی، ترغیب و تشویق مدیران کانون‌ها به کشف استعدادهای محلی و منطقه‌ای فعال قرآنی را از اهداف برگزاری این مسابقه اعلام کرد و گفت: در این دوره از مسابقات بانوان حضور پررنگ‌تری داشتند و 60 درصد از شرکت‌کنندگان بانوان بودند.
مسئول دبیرخانه کانون‌های فرهنگی ـ هنری مساجد استان البرز بیان کرد: متسابقان در رشته‌های قرائت، حفظ کل، اذان(ویژه برادران)، قرائت(ترتیل)، حفظ جزء ٣٠، قرائت تقلیدی و نقاشی آیات با هم رقابت کردند و در نهایت 14 نفر به مرحله کشوری مسابقات راه یافتند.
شکری گفت: مرحله کشوری این دوره از مسابقات با حضور نفرات برتر مرحله استانی از سایر استان‌های کشور، اردیبهشت‌ماه سال ٩٨ در استان خراسان رضوی برگزار می‌شود.
انتهای پیام

captcha