ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان آغاز شد
کد خبر: 3792627
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷

ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان آغاز شد

گروه فرهنگی ـ معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان گفت: ثبت نام برای اسکان نوروزی فرهنگیان در سامانه اینترنتی اسکان نوروزی از دیروز جمعه آغاز و تا 23 اسفند ادامه دارد.

ثبت‌نام اسکان نوروزی فرهنگیان آغاز شدبه گزارش ایکنا از همدان، به نقل از ایرنا مهناز خطیبان معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش همدان بیان کرد: 136 دانشجو رشته های مختلفی همچون پرستاری، اتاق عمل، بهداشت، دندانپزشکی و داروسازی در این آزمون شرکت کردند.
وی افزود: این دانشجویان در 6 حیطه آموزش پزشکی، مدیریت پزشکی، فلسفه پزشکی، تفکر علمی در علوم پایه، کارآفرینی در بستر دانشگاه و قضاوت بالینی به رقابت پرداختند.
مسئول دفتر دانشجویان استعدادهای درخشان و المپیاد دانشجویی علوم پزشکی همدان اضافه کرد: طبق دستورالعمل از هر حیطه تنها 10 دانشجو که بیشترین نمره و امتیاز را کسب کرده اند می توانند به دور بعد راه یابند.
خطیبان ادامه داد: این آزمون برای اولین بار در دانشگاه به صورت الکترونیکی برگزار شد اما در حیطه های قضاوت بالینی، علوم پایه و فلسفه علاوه بر آزمون الکترونیکی به صورت مکتوب و تشریحی نیز از این دانشجویان آزمون گرفته شد.
وی گفت: دانشجویان پذیرفته شده ابتدای فروردین سال آینده به صورت انفرادی سپس شهریور ماه در قالب تیم های سه تا پنج نفره در دانشگاه بهشتی تهران به رقابت با یکدیگر می پردازند.
خطیبان یادآوری کرد: دانشجویان این استان سال گذشته موفق به دریافت مدال نقره در حیطه مدیریت و تقدیر نامه در علوم پایه شدند همچنین سال 95 مدال طلای حیطه قضاوت بالینی و نقره فلسفه را به گردن آویختند.
انتهای پیام

captcha