مراسم ختم آیت‌الله مؤمن در مسجد اعظم قم برگزار شد
کد خبر: 3792691
تاریخ انتشار : ۰۴ اسفند ۱۳۹۷ - ۲۳:۲۵

مراسم ختم آیت‌الله مؤمن در مسجد اعظم قم برگزار شد

گروه حوزه‌های علمیه ــ مراسم ختم آیت‌الله مؤمن در اولین شب درگذشت آن مرحوم از سوی دفتر مقام معظم رهبری در مسجد اعظم قم برگزار شد. 

ختم آیت‌الله مومن در مسجد اعظم قم برگزار شدبه گزارش ایکنا، این مراسم بعد از نماز مغرب و عشاء با حضور شخصیت‌های مختلف مذهبی، مراجع و نمایندگان بیوت مراجع، اعضای خبرگان و جامعه مدرسین و همچنین برخی مسئولان و شخصیت‌های سیاسی برگزار شد.
آیات عظام مکارم شیرازی، نوری همدانی، سبحانی، علوی گرگانی و شبیری زنجانی از مراجع معظم تقلید و نمایندگان بیوت برخی مراجع از جمله آیت‌الله صافی از حاضران در این مراسم بودند.
همچنین آیت‌الله صادق آملی لاریجانی، رئیس قوه قضائیه؛ آیت‌الله جنتی، رئیس مجلس خبرگان رهبری؛ آیت الله محمد یزدی، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و حجت‌الاسلام محمدی گلپایگانی، رئیس دفتر مقام معظم رهبری، هم در این مراسم حضور داشتند و با نثر فاتحه و قرائت قرآن علو درجات آن مرحوم را از خداوند خواستار شدند.
آیت‌الله ابراهیم امینی، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام؛ آیت‌الله علوی بروجردی، نوه آیت‌الله بروجردی، آیت‌الله محمدجواد فاضل لنکرانی، رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)؛ آیت‌الله محسن اراکی و دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، هم در این مراسم حضور داشتند.
آیت الله سید محمد سعیدی، تولیت آستان مقدس حضرت معصومه(س)؛ حجت‌الاسلام شهرستانی، نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران؛ حجت‌الاسلام سید محمود علوی، وزیر اطلاعات و بهرام سرمست، استاندار قم، نیز از جمله شرکت‌کنندگان در مراسم آن مرحوم بودند.
آیت‌الله مومن پنج‌شنبه هفته گذشته بعد از تحمل یک دوری بیماری در بیمارستانی در تهران به لقاءالله پیوست و بعد از تشییع باشکوه امروز، چهارم، اسفند ماه، در جوار بارگاه ملکوتی حضرت معصومه(س) مدفون شد.
انتهای پیام 
captcha