نمایش تولد بهانه هستی «مولود وحی» در ارومیه به‌روی صحنه می‌رود
کد خبر: 3792808
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۶
همزمان با میلاد حضرت فاطمه(س)؛

نمایش تولد بهانه هستی «مولود وحی» در ارومیه به‌روی صحنه می‌رود

گروه فرهنگی ــ کارگردان نمایش مولود وحی با اشاره به اینکه این نمایش همزمان با سالروز میلاد دخت نبی مکرم اسلام در ارومیه به‌روی صحنه خواهد رفت، گفت: این نمایش روز‌های ۷ و ۸ اسفندماه در سالن آمفی‌تئاتر فرهنگ‌سرای قرآن و عترت ارومیه اجرا خواهد شد.

نمایش تولد بهانه هستی «مولود وحی» در ارومیه به‌روی صحنه می‌رود

مهدی صمدی، کارگردان نمایش مولود وحی‌ در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، با اشاره به فرارسیدن میلاد دخت نبی مکرم اسلام، حضرت فاطمه(س)، اظهار کرد: نمایش تولد بهانه هستی با عنوان «مولود وحی» طی دو روز در محل سالن آمفی تئاتر فرهنگ‌سرای قرآن و عترت ارومیه به‌روی صحنه خواهد رفت.
وی با اشاره به اینکه این نمایش روزهای 7 و 8 اسفند‌ماه اجرا خواهد شد، افزود: این نمایش به‌همت کانون فرهنگی و هنری علمدار عصر ظهور اجرا می‌شود و 25 نفر بازیگران این نمایش بوده و 45 نفر نیز عوامل اجرایی این نمایش را تشکیل می‌دهند.
صمدی در رابطه با نحوه حمایت از برگزاری این نمایش بیان کرد: کانون مساجد و بسیج هنرمندان استان حمایت‌های نسبتاً خوبی را از نظر مالی به‌عمل آوردند و اداره ارشاد نیز در رابطه با مجوز برگزاری این نمایش یاری‌گر بود، ولی حمایت‌های مالی از اجرای نمایش‌ها همواره ضعیف بوده است.
وی گفت: این نمایش سال گذشته نیز به مدت دو روز اجرا شده بود که با استقبال روزانه بیش از 400 نفر به‌روی صحنه رفت.
انتهای پیام

captcha