پایان مرحله مقدماتی مسابقات ملی مناظره در هرمزگان
کد خبر: 3792827
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۱:۳۶

پایان مرحله مقدماتی مسابقات ملی مناظره در هرمزگان

گروه فرهنگی ــ دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان گفت: مرحله استانی هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره با شناخت تیم‌های برتر در هرمزگان به کار خود پایان داد.

پایان مرحله استانی مسابقات ملی مناظره در هرمزگان

میلاد رأفت، دبیر اجرایی مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان در گفت‌وگو با ایکنا از هرمزگان، اظهار کرد: هشتمین دوره مسابقات ملی مناظره در استان هرمزگان شب گذشته شنبه، ۴ اسفندماه به کار خود پایان داد.
وی با بیان اینکه در مرحله پایانی این مسابقات که در سالن آمفی‌تئاتر جهاد دانشگاهی برگزار شد، ابراز کرد: تیم فرهنگ از دانشگاه جامع علمی ـ کاربردی، ندا از مذاهب اسلامی، امیرکبیر از دانشگاه امیرکبیر، انجمن اسلامی، حنیف، السابقون، سایدیس از دانشگاه علوم پزشکی، نون و القلم، احصان از دانشگاه پیام نور، مکران، گمبرون از دانشگاه آزاد اسلامی، نحن الصامدون، زمین‌شناسی، انجمن علمی فقه و حقوق، نخلستان از دانشگاه هرمزگان، فجر از دانشگاه فرهنگیان به مرحله یک شانزدهم نهایی راه یافتند.
مسئول سازمان دانشجویان با بیان اینکه هشتمین دوره مسابقات مناظره از ۴ بهمن‌ماه آغاز به کار کرد و تا ۱۱ بهمن ادامه دارد، افزود: در هشتمین دوره مسابقات مناظرات دانشجویی ۱۲۸ دانشجوی دانشگاه‌های استان در قالب ۳۲ تیم به رقابت پرداختند.
دبیر اجرایی مسابقات تصریح کرد: ۲۰ نفر از اعضای هیئت‌علمی دانشگاه‌های سطح بندرعباس داوری این مسابقات را بر عهده‌ دارند.
رأفت در پایان گفت: مسابقات مناظرات دانشجویی در ۴ مرحله دانشگاهی، استانی، منطقه‌ای و کشوری برگزار خواهد شد که استان هرمزگان ۲ سهمیه در مرحله‌ منطقه‌ای خواهد داشت.
انتهای پیام

captcha