اولین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار شد
کد خبر: 3792860
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۰

اولین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد رفسنجان برگزار شد

گروه سیاست و اقتصاد ــ با حضور خانواده شهید ابراهیم هادی و جمعی از دانشجویان و خانواده شهدا امروز یکشنبه، ۵ اسفندماه اولین سالگرد دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در مسجد این دانشگاه برگزار شد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام علیمرادی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان در اولین سالگرد شهدای گمنام دانشگاه آزاد رفسنجان با گرامیداشت یاد امام و شهدا گفت: امام خمینی(ره) اسلام ناب را وارد زندگی سیاسی و اجتماعی همه مستضعفان جهان کردند.
وی افزود: سال گذشته دانشگاه مزین به پیکر این دو شهید شد و هر جا شهدا دفن شوند شرافت به همراه خود می‌آورند.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رفسنجان بیان کرد: این یادواره برای انسان‌هایی است که بزرگترین خدمت و شرافت را به ملت هدیه دادند چون گرانبهاترین و شریف‌ترین هدیه الهی یعنی جانشان را در راه خدا تقدیم کردند.
حجت‌الاسلام عباس رمضانی‌پور، امام جمعه رفسنجان نیز در این مراسم استقامت خانواده شهدا را مایه پیروزی برای ملت ایران دانست و گفت: خون شهدا کمک کرده که چهل‌سالگی انقلاب اسلامی را ببینیم ناملایمتی اگر بود و فتنه‌هایی که در طول این دوران بوده با رهبری‌ حکیمانه رهبر انقلاب خنثی شد و دشمن نتوانست به این نظام ضربه‌ای بزند.
وی تصریح کرد: ما تکالیفی داریم به‌ویژه رهبری برای جوانان در بیانیه گام دوم انقلاب تکالیفی تعیین کردند و جوانان و دانشجویان بیانیه گام دوم انقلاب را به جد دنبال کنند.
امام جمعه رفسنجان با بیان اینکه اگر از بیانیه گام دوم انقلاب استفاده کنیم مشکلات کشور به ویژه جنگ تمام‌عیار اقتصادی که علیه ما صورت گرفته کم می‌شد، ادامه داد: در این رابطه مدیریت کارآمد و تاکتیک مقابله لازم است.
حجت‌الاسلام رمضانی‌پور بیان کرد: بعد از 22 بهمن اکثر ملزومات مردم گران شد ما در این شهرستان تعزیزات مسئولی در این رابطه نداریم که پاسخگو باشد عده‌ای خودسرانه نان را گران کردند و سایر اقلام هم گران شد باید با گرانفروشان به ویژه نان برخورد شود حتی اگر به تعطیلی نانوانی منجر شود.
انتهای پیام

captcha