جوان اردبیلی مقام اول سوگواره «سفر تا صفر» را کسب کرد
کد خبر: 3792906
تاریخ انتشار : ۰۵ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳

جوان اردبیلی مقام اول سوگواره «سفر تا صفر» را کسب کرد

گروه فرهنگی ــ آرام علایی، هنرمند تصویرگر اردبیلی، رتبه نخست بخش تصویرسازی پنجمین دوره سوگواره «سفر تا صفر» را از آن خود کرد.

جوان اردبیلی مقام اول سوگواره «سفر تا صفر» را کسب کردبه گزارش ایکنا از اردبیل، سوگواره سفر تا صفر نخستین بار در محرم سال ۹۳ در استان اردبیل برگزار شد و دوره‌های دوم و سوم آن به ترتیب در سال‌های ۹۴ و ۹۵ به صورت منطقه‌ای و ۲ دوره اخیر این سوگواره در سطح کشوری برگزار شد.
طبق اعلام دبیرخانه این سوگواره حدود هزار اثر در دوره سوم، ۲ هزار و ۸۰۰ اثر در دوره چهارم و ۲ هزار و ۲۰۰ اثر نیز به پنجمین دوره این سوگواره در پنج بخش و ۱۱ رشته ارسال شده است.
بعد از داوری در نهایت آرام علایی هنرمند اردبیلی موفق به کسب رتبه اول بخش تصویرسازی پنجمین دوره سوگواره سفر تا صفر شد.
یادآور می‌شود، آرام علایی متولد ۱۳۶۵ در اردبیل و کارشناس گرافیک و عضو انجمن ملی تصویرگران ایران است.
دبیری بخش تصویرسازی هنرواره ملی انقلاب اسلامی - روایت ایرانی، تدریس در رشته نقاشی کودک و تصویرسازی، نفر اول جشنواره سراسری قرآنی هنر‌های تجسمی قناعت و ساده‌زیستی، مقام اول نخستین جشنواره منطقه‌ای قرآنی گناهان زبانی، مقام برگزیده بخش تصویرسازی یادواره سراسری ادبی ـ هنری خط سرخ منا، برگزیده چهارمین جشنواره بین‌المللی هنر‌های تجسمی فجر، برگزیده تقدیری چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز حوزه هنری و برگزیده چهارمین دوره جایزه هنر و ادبیات محتشم از جمله افتخارات این هنرمند تصویرگر جوان اردبیلی است.
انتهای پیام

captcha