برپایی نمایشگاه «کتاب فاطمی» در کتابخانه‌های عمومی اشتهارد
کد خبر: 3793185
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶

برپایی نمایشگاه «کتاب فاطمی» در کتابخانه‌های عمومی اشتهارد

گروه فرهنگی ــ کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشتهارد در سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) میزبان برپایی نمایشگاه کتاب با عنوان فرهنگ فاطمی می‌شوند.

برپایی نمایشگاه کتاب فاطمی در کتابخانه‌های عمومی اشتهارد

داود اسدی، رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اشتهارد، در گفت‌وگو با ایکنا از البرز، اظهار کرد: در سالروز ولادت حضرت صدیقه طاهره(س) نمایشگاه کتاب با عنوان فرهنگ فاطمی در کتابخانه‌های عمومی شهرستان اشتهارد برپا می‌شود.
وی با بیان اینکه نمایشگاه از هفته دوم اسفند برپا می‌شود به برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان اشاره کرد و افزود: بازدید دانش‌آموزان مدرسه پروین اعتصامی از کتابخانه و نشست قصه‌گویی از کتاب(کرم کوچولو)، کارگاه مطالعه و بازی، برنامه کارگاه کاردستی حمایت از کالای ایرانی در کتابخانه استاد محمدی اشتهاردی، نشست قصه‌گویی کتاب «موش کتابخانه»، نقاشی و خلاصه‌نویسی با موضوع نماز و نشست کتاب خوان مدرسه‌ای در کتابخانه کتابخانه عمومی امام رضا(ع) در روستای پلنگ‌آباد اشتهارد از برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی این شهرستان است.
اسدی گفت: نشست کتاب‌خوان، اجرای برنامه حلقه‌های کند و کاو(فلسفه برای کودکان)، اجرای برنامه کانون ادبی مثنوی‌خوانی در کتابخانه شهید مطهری، نشست ادبی کانون ادبی عمارت دل و برنامه جمع‌خوانی کتاب زندگانی امام علی نقی(ع) نیز در کتابخانه فرهنگسرای ملاصدرا در اشتهارد از دیگر برنامه‌های کتابخانه‌های عمومی در این شهرستان است.
انتهای پیام

captcha