فرهنگ‌سازی؛ راهکار حل معضل اشتغال جوانان
کد خبر: 3793191
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۴
عیسی علیزاده بیان کرد:

فرهنگ‌سازی؛ راهکار حل معضل اشتغال جوانان

گروه اجتماعی ــ معاون فرهنگی جهاددانشگاهی گفت: امروزه معضل اشتغال، یکی از مسائل بزرگ جوانان و دانشجویان است که اگر بتوانیم معضل اشتغال را از طریق فرهنگ‌سازی مرتفع کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.

فرهنگ سازی، راهکار حل معضل اشتغال جوانانبه گزارش ایکنا از خراسان‌جنوبی، عیسی علیزاده، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی، امروز 6 اسفندماه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: معاونت فرهنگی جهاددانشگاهی خراسان‌جنوبی یکی از فعال‌ترین معاونت‌ها در جهاددانشگاهی کشور است.
وی با بیان اینکه برنامه‌های فرهنگی ـ اجتماعی از ظرفیت‌های جهاددانشگاهی است، اظهار کرد: در معاونت فرهنگی بر مبنای انقلاب فرهنگی در دانشگاه‌ها و با حمایت مسئولان، ساختارهایی متناسب با نیازهای روز تأسیس شده است.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی کشور با اشاره به فعالیت مرکز افکارسنجی ایسپا، افزود: با استفاده از نظرسنجی‌هایی که در ایسپا صورت می‌گیرد، می‌توانیم متناسب با نیازها برنامه تعریف کنیم و با این کار می‌توانیم نبض فرهنگی جامعه را به دست آوریم.
علیزاده با بیان اینکه سطح دینداری دانشجویان نسبت به دیرگ اقشار جامعه بیشتر است، یادآور شد: امروزه معضل اشتغال، یکی از مسائل بزرگ جوانان و دانشجویان است که اگر بتوانیم معضل اشتغال را از طریق فرهنگ‌سازی مرتفع کنیم، کار بزرگی انجام داده‌ایم.
وی با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی مولود انقلاب و یکی از رویش‌های انقلاب است، خاطرنشان کرد: بر اساس بیانیه گام دوم انقلاب رهبری سعی خواهیم کرد یک بازنگری در برنامه‌ها متناسب با این بیانیه انجام دهیم.
معاون فرهنگی جهاددانشگاهی با اشاره به رتبه سوم خبرگزاری ایکنای خراسان‌جنوبی در ارزیابی ماه گذشته در کشور، یادآور شد: خبرگزاری ایکنا، اولین خبرگزاری تخصصی قرآنی در کشور است که اکنون به 19 زبان زنده دنیا منتشر می‌شود.

انتهای پیام

captcha