مراسم ازدواج دانشجویی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد
کد خبر: 3793265
تاریخ انتشار : ۰۶ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۹

مراسم ازدواج دانشجویی در چهارمحال و بختیاری برگزار شد

گروه اجتماعی ــ مراسم ازدواج دانشجویی برای ۸۵ زوج دانشگاه پیام‌نور استان برگزار شد.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، حجت‌الاسلام اسماعیل رئیسی، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان، امروز، ششم اسفندماه در مراسم ازدواج دانشجویی در چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: این جشن هر ساله از سوی نهاد مقام معظم رهبری برگزار می‌شود که اقدام شایسته دانشگاه، اقامت زوج‌ها به مدت سه روز در مشهد و شرکت در کلاس‌های آموزشی مهارت‌های زندگی با اساتید مجرب و مدعو است.
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه پیام نور استان با اشاره به اینکه شرط سفر به مشهد ارائه عقدنامه از سوی زوجین است، افزود: هزینه ایاب و ذهاب سفر به مشهد مقدس برای زوجین، از سوی دانشگاه تأمین می‌شود که امسال به دلیل مشکلات مالی بسیار، بخشی از هزینه‌‌های مربوط به جشن و ایاب و ذهاب، با رایزنی دیگر مجموعه‌ها و کمک‌های خیرین، هموار شد.
حجت‌الاسلام رئیسی هدف از برگزاری جشن ازدواج دانشجویی را تبلیغ، تشویق و ترغیب دانشجویان و قشر جوان جامعه به سمت ازدواج آسان، پرهیز از تجملات و پاسداشت ارزش انسانی و اسلامی برشمرد و گفت: برگزاری این جشن می‌تواند خاطره ماندگاری را در ذهن دانشجویان ثبت کند.
وی با اشاره به اینکه امروز مراسم ازدواج دانشجویی برای 85 زوج دانشگاه پیام نور استان برگزار شد، خاطرنشان کرد: از این زوج‌ها 75 درصد دانشجوی دختر و 25 درصد دانشجوی پسر دانشگاه هستند.
حجت‌الاسلام رئیسی خاطرنشان کرد: زوج‌ها در دو کاروان 80 نفره در روزهای 15 اسفندماه امسال و 29 فروردین‌ماه سال آتی به مشهد اعزام خواهند شد.

انتهای پیام

captcha