برگزاری مسابقه زیباترین حجاب در بوسنی+عکس
کد خبر: 3793606
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۹

برگزاری مسابقه زیباترین حجاب در بوسنی+عکس

گروه بین‌الملل ـ مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در سارایوو، پایتخت بوسنی وهرزگوین به مناسبت سالروز میلاد حضرت زهرا(س) اقدام به برگزاری مسابقه زیباترین حجاب کرده است.

به گزارش ایکنا از بوسنی؛ مجتمع کالج فارسی بوسنیایی که تحت پوشش و حمایت‌های جامعة المصطفی(ص) العالمیه و از سال 1377 در بوسنی فعالیت دارد، بنا بر سنت حسنه 20 سال گذشته، امسال نیز به مناسبت سالروز میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) برنامه‌های متنوعی برای بزرگداشت شخصیت، مقام و نقش مؤثر آن بانوی بزرگوار در جهان اسلام اجرا کرده است.

این برنامه‌ها که طی یک هفته اجرا می‌شود، از دوم اسفندماه آغاز شده است و تا فردا(هشتم اسفند) ادامه دارد. مسابقه کتابخوانی، دعوت از سخنران خانم به منظور اجرای برنامه برای بانوان مجتمع، مسابقه بهترین و زیباترین حجاب و گردهمایی مادران دانش‌آموزان مجتمع از برنامه‌های این مراسم اعلام شده است.

در بخش مسابقه بهترین و زیباترین حجاب، تعدادی از دانش‌آموزان با پوشیدن لباس‌های زیبا و با حجاب کامل از مقابل کمیته داوران که متشکل از بانوان هستند، عبور کرده و امتیاز می‌گیرند و در پایان به بانوان و دانش‌آموزان برتر و دیگر بانوان محجبه هدایایی اهدا می‌شود.

مجتمع کالج فارسی بوسنیایی در بخش‌های دبیرستان(کالج)، ابتدایی، راهنمایی و مهدکودک «بهار» فعال است و در مسابقه زیباترین حجاب، کودکان مهدکودک بهار نیز به صورت نمادین در مسابقه شرکت کردند و صحنه‌هایی زیبا به نمایش گذاشتند.

انتهای پیام

مطالب مرتبط
captcha