سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه ویژه آقایان برگزار می‌شود
کد خبر: 3793663
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۱

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه ویژه آقایان برگزار می‌شود

گروه فعالیت های قرآنی - مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسر قران کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران پایور و وظیفه از تاریخ هفتم الی دهم اسفندماه جاری در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌‌شود.

سی و هفتمین دوره مسابقات سراسر قران کریم سپاه ویژه آقایان برگزار می‌شودسرهنگ دوم پاسدار محمد دیانت، دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن سپاه در خراسان رضوی، در گفت و گو با ایکنا از خراسان رضوی بیان کرد : مرحله نهایی سی و هفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ویژه برادران پایور و وظیفه از تاریخ هفتم الی دهم اسفندماه جاری در جوار حرم مطهر رضوی برگزار می‌‌شود .
وی افزود: در این مرحله برگزیدگان آزمون انتخابی منطقه‌‌ای این مسابقات که طی ماه های آبان، آذر و دی ماه در 10 منطقه کشور برگزار شد، برای تعیین نفرات برتر مرحله نهایی با هم به رقابت خواهند پرداخت.
دیانت ادامه داد: این مسابقات با هدف ایجاد رقابت موثر میان فرهنگیاران و فعالان قرآنی سپاه و نیز تعمیق معنویت و ترویج فرهنگ غنی قران کریم در میان کارکنان برگزار می‌شود.
وی افزود: بیش از 270 نفر از پاسداران و سربازان قرآنی طی 3 روز در رشته‌های حفظ، قرائت و مفاهیم با هم به رقابت خواهند پرداخت. همچنین همزمان با برگزاری این دوره از مسابقات کارگاه‌های مهارت افزایی فنون تخصصی تلاوت و حفظ قران کریم با هدف ارتقای سطح کیفی فعالان قرآنی برگزار می‌شود.
دبیر ستاد برگزاری مسابقات قرآن سپاه در خراسان رضوی ابراز کرد: در این دوره از مسابقات تعداد 16 نفر از اساتید ممتاز بین المللی امر داوری و تدریس در کارگاه‌های مهارت افزایی را بر عهده خواهند داشت.
انتهای پیام

captcha