امروز بانوان در جایگاه واقعی خود قرار دارند
کد خبر: 3793685
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۶

امروز بانوان در جایگاه واقعی خود قرار دارند

گروه اجتماعی- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان به جایگاه واقعی خود دست یافتند و در طی این سال‌ها با حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی تحولات زیادی را ایجاد کردند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال و بختیاری، اقبال عباسی هفتم اسفندماه در ویژه‌برنامه ولادت حضرت زهرا(س) و بزرگداشت روز زن، با عنوان «نقش زن در آرامش و مدیریت بنیان جامعه»، که در مجموعه رفاهی لاله شهرکرد برگزار شد، گفت: به برکت پیروزی انقلاب اسلامی، بانوان به جایگاه واقعی خود دست یافته و در طی این سال‌ها با حضور در عرصه‌های مختلف مدیریتی، فرهنگی و اجتماعی تحولات زیادی را ایجاد می‌کنند.
وی با اشاره به واگذاری ریاست جدید آموزش و پرورش به یک بانوی فرهیخته و ارزشمند این استان، تأکید کرد: در استان چهارمحال و بختیاری نیز همانند دیگر مناطق این مملکت اسلامی تعدادی از بانوان ارزشمند و فرهیخته استان در بالاترین سطوح مدیریتی مشغول کار هستند که امروز نیز معارفه یکی از این بانوان در بالاترین سطح آموزش و پرورش این استان را پیش رو داریم.
وی با تبریک ولادت حضرت زهرا(س) و با استناد به کتاب «فاطمه فاطمه است» به قلم دکتر علی شریعتی، تأکید کرد: این بانوی بزرگوار نه فقط به دلیل انتسابش به بزرگان و اولیای دین بلکه به دلیل ارزش وجودی خودشان ارزشمند هستند و باید الگوی تمام زنان قرار بگیرند.
در این جشن بزرگ که با همت امور بانوان و خانواده استانداری چهارمحال و بختیاری برگزار شد، علی اللهیار ترکمن، معاون وزیر آموزش و پرورش، اردشیر نوریان، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مدیران و بانوان شاغل در نهادها و ادارات استان حضور داشتند.

انتهای پیام

captcha