30 بانوی طلبه مورد تقدیر قرار گرفتند
کد خبر: 3793687
تاریخ انتشار : ۰۷ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰
در آیین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت(ع) مدارس علمیه خواهران استان اصفهان؛

30 بانوی طلبه مورد تقدیر قرار گرفتند

گروه فعالیت‌های قرآنی- آیین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت(ع) مدارس علمیه خواهران استان اصفهان به همراه تجلیل از برگزیدگان مرحله نهایی این مسابقات همزمان با سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن برگزار شد.

30 بانوی طلبه مورد تقدیر قرار گرفتند

به گزارش ایکنا از اصفهان، آیین اختتامیه جشنواره قرآن و عترت(ع) مدارس علمیه خواهران استان اصفهان به همراه تقدیر از 30 برگزیده مرحله نهایی این مسابقات، امروز سه‌شنبه هفتم اسفندماه همزمان با میلاد فرخنده حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن با سخنرانی حجت‌الاسلام نیلی‌پور در تالار شهروند اصفهان برگزار شد.
این مسابقات در رشته‌های حفظ (کل، نصف و ثلث) قرآن کریم، قرائت به دو روش ترتیل و تحقیق، تفسیر و صحیفه سجادیه و در دو مرحله مدرسه‌ای و استانی برگزار شد. مرحله مدرسه‌ای این مسابقات با شرکت 540 بانوی طلبه از 1 تا 13 دی‌ماه در مدارس علمیه استان و مرحله نهایی این مسابقات با حضور 118 نفر، 10 بهمن‌ماه در مرکز مدیریت حوزه علمیه خواهران استان اصفهان برگزار شد.
در بخش قرائت به دو شیوه ترتیل و تحقیق، 261 نفر شرکت کردند که 43 نفر به مرحله استانی راه یافتند. در بخش حفظ قرآن، 79 نفر با یکدیگر به رقابت پرداختند که 32 نفر به مرحله استانی راه یافتند. در رشته‌های صحیفه سجادیه، تفسیر موضوعی و تفسیر ترتیبی نیز نزدیک به 200 نفر شرکت کردند که از این تعداد، 123 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.
انتهای پیام

captcha