استخراج مدیریت ناب اسلامی از سیره علوی
کد خبر: 3793812
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۴

استخراج مدیریت ناب اسلامی از سیره علوی

گروه فرهنگی ــ استاندار لرستان با تأکید بر نیاز جامعه امروز به سیره علوی، اظهار کرد: مدیریت ناب اسلامی را باید از سیره علوی استخراج کرد.

استخراج مدیریت ناب اسلامی از سیره علویبه گزارش ایکنا از لرستان، سیدموسی خادمی، استاندار لرستان، امروز، چهارشنبه، هشتم اسفند در دهمین همایش بین‌المللی «سیره علوی» که به میزبانی دانشگاه لرستان با رویکرد امام علی(ع) اقتصاد و جامعه برگزار شد، با تأکید بر نیاز جامعه امروز به سیره علوی، اظهار کرد: سیره علوی سیره راهگشای مشکلات است.
وی به ده سال برگزاری همایش سیره علوی اشاره کرد و افزود: این همایش دارای اثرات مطلوبی در شناخت سیره علوی بوده است.
خادمی با ذکر این مطلب که امام علی(ع) در طول چند سالی که حاکم بودند فرصت مهمی برای بشریت ایجاد کردند، ادامه داد: همایش سیره علوی در لرستان به ابتکار نماینده محترم ولی‌فقیه در استان آغاز به کار کرد و امروز به عرصه بین‌المللی رسیده است.
استاندار لرستان به تفاوت حکومت نبوی و علوی اشاره کرد و افزود: گستره و نوع حکومت نبوی با حکومت علوی تفاوت‌های فراوان دارد.
وی با ذکر این مطلب که جامعه‌ای که امام علی(ع) بر آن حکومت می‌کرد سال‌ها بعد از رحلت پیامبر(ص) بود، خاطرنشان کرد: در زمان حکومت امام علی(ع) ممالک زیادی به گسترده حکومت اسلامی افزوده شده بود.
خادمی با ذکر این مطلب که باید به دنبال عملی کردن نتایج همایش سیره علوی باشیم، یادآور شد: در سیره علوی می‌توان سیره مدیریت ناب اسلامی را استخراج کرد.

انتهای پیام

captcha