پیکر مطهر شهید «حمید محمدرضایی» شناسایی شد
کد خبر: 3793911
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴

پیکر مطهر شهید «حمید محمدرضایی» شناسایی شد

گروه اجتماعی ــ پیکر مطهر شهید «حمید محمدرضایی» از سرداران قزوین که از اردیبهشت ۹۴ مفقود بود، شناسایی شد.  

شناسای پیکر مطهر شهید «حمید محمدرضایی»/شهادت مبارک
به گزارش ایکنا از قزوین، پیکر مطهر شهید «حمید محمدرضایی» از سرداران قزوین که از اردیبهشت 94 مفقود بود، شناسایی شد. 
روابط عمومی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: با تلاش‌های شبانه‌روزی و مستمر گروه تفحص نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، پیکرهای پاک و مطهر پنج تن از شهدای ایرانی که حین مأموریت مستشاری در سوریه به شهادت رسیده بودند، کشف و پس از انجام آزمایش‌های DNA هویت آنان شناسایی شد.
در اطلاعیه روابط عمومی کل سپاه اسامی شهدا به این شرح اعلام شده است: بسیجی شهید «سعید انصاری» از استان تهران، پاسدار شهید «حمید محمدرضایی» از استان قزوین، پاسدار شهید «محمد قنبریان» از استان سمنان، پاسدار شهید «سید جواد اسدی» از استان مازندران و بسیجی شهید «میثم نظری» از استان تهران.
روابط عمومی کل سپاه در این اطلاعیه تصریح کرده است: پیکرهای مطهر این شهدای والامقام هفته آینده بر دوش مردم قدرشناس و انقلابی ایران اسلامی در استانهای خود تشییع و خاکسپاری می‌شوند. 
دو شهید و  دو سردار از یک خانواده
داستان مجاهدت خانواده محمدضایی سر دراز دارد، سردار «علی محمدرضایی» از فرماندهان دلاور لشگر اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی بود که علیرغم رسیدن به درجه جانبازی و قطع پا مجدد در جبهه‌ها حاضر شد و سرانجام در جریان عملیات اطلاعاتی به شهادت رسیده و پیکرش تا سال گذشته مفقود بود تا اینکه پس از انجام مراحل مختلف تفحص پیکر مطهر این سردار خردادماه سال ۹۶ به آغوش خانواده بازگشت.
«حمید محمدرضایی» برادر کوچک‌تر این خانواده نیز پس از سال‌ها مجاهدت و خدمت در لباس مقدس پاسداری و شرکت در عملیات‌های مختلف ضدخرابکاری در مناطق مختلف کشور از جمله شمال غرب و گروهک پژاک با حضور در سوریه و دفاع از حریم اهل‌بیت به ایفای نقش پرداخت و از اردیبهشت‌ماه سال ۹۴ و پس از انجام عملیات در مناطق مختلف سوریه در قالب نیروی مستشاری این مدافع حرم مفقود شده و خبری از سرنوشت وی نبود. 
اینک خانواده و مردم شهید پرور استان قزوین چشم به راه آمدن شهید پرپر خویش خواهند شد.
 روحشان شاد و راهشان پر رهرو
انتهای پیام
captcha