محوری‌ترین نقش زن در جامعه، تحکیم بنیان خانواده است
کد خبر: 3793972
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۷

محوری‌ترین نقش زن در جامعه، تحکیم بنیان خانواده است

گروه اجتماعی ــ معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو زن را مظهر خلاقیت خداوند و عنصر اساسی در تشکیل خانواده عنوان کرد و گفت: محوری‌ترین نقش زن در جامعه، تحکیم بنیان خانواده است.

اسلام، با تفکرات جاهلی در رابطه با حقوق زن و خانواده مبارزه نموده است

ایران قربانی، معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو، در گفت‌وگو با ایکنا از آذربایجان غربی، بر لزوم بزرگداشت مقام زن و روز مادر در طول ایام سال تأکید کرد و با بیان اینکه زنان در جامعه اسلامی، همواره نقش مثبت و بسزائی داشته‌اند، اظهار کرد: حضرت زهرا(س) خود نمونه و الگوی کامل یک زن مسلمان است که اگر زنان ما سیره و راه حضرت زهرا(س) را ادامه بدهند، به‌طور حتم مدینه فاضله‌ای از زنان و بانوان صالح خواهیم داشت و جامعه ما جامعه‌ای کامل و نمونه در جهان خواهد بود.
معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرماندار ماکو زن را مظهر خلاقیت خداوند و عنصر اساسی در تشکیل خانواده عنوان و اظهار کرد: محوری‌ترین نقش زن در جامعه، تحکیم بنیان خانواده است.
وی هفته زن را فرصت مناسبی برای تکریم از زنان و مادران فداکار جامعه دانست و گفت: این عزیزان با پیروی از سیره حضرت زهرا(س) برای بقاء زندگی و خانواده و همچنین تربیت فرزندان صالح در جامعه تلاش می‌کنند.
قربانی همچنین در پایان اظهار کرد: دین مبین اسلام با بیان ارزش واقعی زن، خانواده و اثر وجودی آنها، حقوق خانواده و زن، با تمامی تفکرات جاهلانه مبارزه کرده است.
انتهای پیام

captcha