جمهوری اسلامی قربانی نظام پولشویی در دنیا شده است
کد خبر: 3794021
تاریخ انتشار : ۰۸ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۵

جمهوری اسلامی قربانی نظام پولشویی در دنیا شده است

گروه سیاست و اقتصاد- استاندار اصفهان گفت: شرایط امروز کشور یکی از سخت‌ترین شرایط بعد از انقلاب بوده و جمهوری اسلامی قربانی نظام پولشویی در دنیا شده است.

جمهوری اسلامی قربانی نظام پولشویی در دنیا شده است

به گزارش ایکنا از اصفهان، به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان، عباس رضایی در جلسه شورای اسلامی استان با اشاره به مشکلات آب استان، اظهار کرد: با پیگیری‌های انجام شده، مصوبه تشکیل ستاد احیای زاینده‌رود در هیأت دولت به تصویب رسید و اگر این قبیل اقدامات ۱۵ سال پیش به جد پیگیری می‌شد، امروز شاهد این وضعیت نبودیم.
وی با بیان اینکه شرایط امروز کشور یکی از سخت‌ترین شرایط بعد از انقلاب است، افزود: جمهوری اسلامی قربانی نظام پولشویی در دنیا شده است.
استاندار اصفهان با اشاره به اینکه باید بر اساس واقعیت‌های موجود خواسته‌های خود را مطرح کنیم، ادامه داد: امروز در شرایط تحریم به سر می‌بریم که واقعیتی تلخ است و باید بدانیم با توطئه‌های دشمنان، کشور در شرایط سختی قرار دارد.
رضایی با بیان اینکه باید به خواسته‌ها و انباشته‌های به‌حق مردم جهت داده شده و در کشور ناامیدی ایجاد نشود، تصریح کرد: شورای اسلامی استان فرصتی برای کمک به مدیریت استان است و برای حضور بیشتر در این گونه جلسات اعلام آمادگی می‌کنم.
وی با اشاره به استعفای وزیر امور خارجه گفت: محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان چهره‌ای لایق، فرهیخته و بین‌المللی است و از رئیس‌جمهور می‌خواهیم به هر طریق ممکن با استعفای ایشان مخالفت داشته باشد.
استاندار اصفهان با بیان اینکه گزینه‌هایی برای پست‌های مدیریتی استان که با سرپرست اداره می‌شوند، به وزارت کشور پیشنهاد شده و این وزارتخانه در حال بررسی گزینه‌ها است، افزود: گزینش افراد پیشنهادی در حال انجام است و مشکلی از جانب استان وجود ندارد.
وی به تشکیل کارگروه رفع موانع تولید برای رونق سرمایه‌گذاری در استان اشاره کرد و افزود: اختیارات لازم به این افراد واگذار شده است.
رضایی خاطرنشان کرد: تا جایی که قانون اجازه می‌دهد، اختیارات جهت تسریع در کار مردم و کاهش بوروکراسی اداری واگذار خواهد شد و باید برای تسهیل در روند انجام کارها تلاش شود.
مدیر ارشد استان در پایان از اقدامات لازم برای رفع آلودگی هوا ناشی از پالایشگاه‌ها خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده، در آینده آلودگی این مناطق رفع خواهد شد.
انتهای پیام

captcha