دانشجویان ما بر عهد و میثاق ارزشی خود وفادارند
کد خبر: 3794101
تاریخ انتشار : ۰۹ اسفند ۱۳۹۷ - ۰۹:۱۳
ناجی:

دانشجویان ما بر عهد و میثاق ارزشی خود وفادارند

گروه سیاست و اقتصاد - معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور گفت: دانشجویان ما بر عهد و میثاق ارزشی خود وفادارند و نسل حاضر مدیران بهتر از ما خواهند بود و کشور را اداره خواهند کرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، امین ناجی، معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور شامگاه پنج‌شنبه، 8 اسفند در مراسم افتتاح یادمان شهدای گمنام دانشگاه پیام نور کرمان با بیان اینکه در میان همه مشکلات، زیبایی‌هایی را در جوانان می‌یابیم که دوران جوانی در دفاع مقدس را برایمان تداعی می‌کند، گفت: با این وجود نمی‌توانیم نگاه‌های امیدوارانه خود را کم‌فروغ بیابیم.
وی با بیان اینکه ملت ایران از این دوران سخت خواهد کرد و روزهای خوش پیروزی‌های بهتر و بیشتر در پیش است، افزود: این یادمان‌ها نماد عزت و اقتدار و ارزش‌های والای فرهنگی و ادامه حیات جمهوی اسلامی است که باید گرامی داشته شود.
ناجی تصریح کرد: دانشجویان ما بر عهد و میثاق ارزشی خود وفادارند و نسل حاضر مدیران بهتر از ما خواهند بود و کشور را اداره خواهند کرد.
وی تأکید کرد: امروز در نقش اجتماعی خود موظف به بزرگداشت حریم خانه و خانواده هستم و به تعبیر قرآن کریم تمام تلاش‌های فرهنگی خود را بر این متمرکز می‌کنیم که ارزش‌های فرهنگی را در خود و خانواده خود پاس بداریم.
معاون فرهنگی، دانشجویی و اجتماعی دانشگاه پیام نور کشور اظهار کرد: یادمان‌ها مختصر به زمان و جمع خاصی نباشد و موظف به استمرار یادمان عملی و معیارهای شهیدان در عرضه‌های مختلف ارزشی، مدیریت و فرهنگی باشیم.
انتهای پیام

captcha